Ik denk dat de meest genoemde regels van zelfsprekend zijn
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Samsam"]
[quote="Sonja schreef:*
*verboden andermans paard te aaien
*
stef"]
[quote="Mano schreef:*
* niet zonder hoofdstel wandelen. (buiten de manege dan) Euhm, ik bepaal toch nog altijd zelf ok ik met MIJN paard aan een halstertje naar buiten ga. Ze kunnen adviseren van niet, maar IMO niet verbieden
* niet met donker naar buitenzelfde verhaal

. Verder is de kleinzoon van de boer zeer irritant gooide spijker naar Sam zag het gebeuren(Sam is mishandeld geweest weet hij vanaf) ik kookte over van woede greep hem in zijn nek en heb hem tegen de trailer gebeukt
. En toen naar de boer wat zei hij zeg maar dat hij naar binnenkomt. Ik vind dat er diudelijke regels moeten komen hou je je er niet aan volgen er consequenties. Zo gaat het niet langer Elise"]
[quote="Mano schreef:
* niet zonder hoofdstel wandelen. (buiten de manege dan)
* niet met donker naar buiten

)
(die jij dan weer mag betalen aan het einde van de maand, erg handig met een paard dat steeds zn eigen stro opeet en er een enorme zooi van maakt...
)

!
Lindy schreef:Wij hebben gewoon normale regels,spullen opruimen,en niet op het hooi laten liggen (ligt altijd spul van de staleigenaren,maar oke)
De stal regelmatig even aanvegen,en als je bak alleen nodig hebt met longeren of les oid,dan moet je dat op het bord zetten.
Ben ik nog iets vergeten *volcano*?
) terug legt. Maar goed, in onze zadel kamer is het toch altijd een dikke zooi en ik denk niet dat dat snel gaat veranderen, dus ik schaf mn eigen zadelkast aan
nooit meer iemand die iets ongevraagd kan lenen en ook nooit meer dingen door een ander kwijt zijn. Of hele natte dekjes terug krijgen oid..
En zodat het niet altijd zo'n zooi is in de stal want daar heb ik best wel een hekel aan, vooral als het zo is dat de paarden er ook bijna hun benen over breken. De zadelkamer maakt me dan nog het minst uit daar komen de paarden toch niet en ik heb binnenkort alles achter slot en grendel, maar de stal zelf is ook niet altijd zo netjes dus ik denk dat daar binnenkort ook nog even wat meer regels voor komen. (en dat hebben we dan te danken aan 2 bepaalde pensionklanten...
)