Ik denk dat het van je paard afhangt hoe zwaar het is. Mijn haflinger is geen stresskip, die vind het al snel goed. Toen ik haar kocht (ze was toen 2) was ze wel even een paar weken onwennig. Daarna ben ik naar een stal in voorschoten verhuisd, daar heb ik een poos gestaan. Ze heeft in die tijd ook nog een maand bij mijn ouders gestaan. Daarna heb ik haar naar noordwijkerhout verhuisd. Vanuit daar weer naar mn ouders voor 3 maanden (omdat het weideseizoen daar was afgelopen). Van mijn ouders heb ik haar weer naar noordwijk verhuist. Daar heb ik maar 2 weken gestaan, toen ben ik verhuisd naar rijnsburg
En hier hoop ik heel lang te blijven staan. Dit was allemaal in nog geen 2 jaar.De eerste paar dagen is ze wel ff heel zenuwachtig, maar dat is eigenlijk na een week al weer over. Ze is dus onwijs vaak verhuisd, maar ik denk wel dat ik het goede heb gedaan. Als ik niet was blijven zoeken had ik nl niet de stal gevonden waar ik nu sta. Ik verhuis liever mijn pony een paar keer, en dat ze uiteindelijk op een stal staat waar ze goed verzorgd wordt, dan dat ik nooit verhuis, en dus die belasting bespaar voor mijn paard maar dat ze minder goed op haar plek is of dat ze bijna niet naar buiten kan oid.
Overigens gaat mijn haflinger in de zomer en herfst ook mee op vakantie, en dat ging de vorige keer ook goed
Valt wel mee hoe onwennig ze toen was!
En tegen mij
Geen probleem, she settled in right away. Ook bij de hoefsmid, die haar snel ff in een box gedropt had, vond ze het allemaal prima (ook vrij ouderwets spul) Stond trouwens in Deurne (in de grote hal met boxen, tijdens horse event) ook mooi rustig.
Wel makkelijk... "Welke box wil je?" "Doe maar het oudste donkerste hok dat je hebt!"