luchtzuiger zouden jullie er eentje kopen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 19:08

Anya"]
[quote="kattebeest schreef:
tuurlijk zijn deze goedkoper, maar eentje die zoveel lucht inslikt dat ie koliek krijgt en sterft, is het mij niet waard

!

Daar heb je dus weer zo'n onzinverhaal. Lees a.u.b. de topic of de bladen met artikelen over luchtzuigen eens. Ik begrijp dat sommige mensen geen luchtzuiger willen...maar dit verhaal is echt allang achterhaald.
[/quote]

Helemaal mee eens, we spreken hier volgens sommigen over een ernstig gebrek........ maar een echt ernstig gebrek vindt ik de ontwetendheid over luchtzuigers.......

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 22:05

We hebben 2 luchtzuigers op stal gehad, nu nog eentje. De merrie die verkocht is was een keurmerrie, die hebben we verkocht op haar 18e als recreatiepaard, omdat ze gust bleef (ze was nog wel te rijden en heel braaf). Die merrie heeft nog nooit van haar leven koliek gehad, haar veulens (we hebben 4 volwassen paarden van haar) zit ook geen een bij die een stalgebrek heeft. De welshmerrie die we nog op stal hebben is gruwelijk fanatiek qua luchtzuigen, maar heeft ook nooit koliek gehad.
Ik zou persoonlijk geen wever kopen (ontzettend slecht voor de benen als ze het veel doen) maar wel een luchtzuiger. Als ik het paard erg leuk vind en de prijs is ernaar, dan doe ik t wel

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 23:04

ik zal mijn droompaard er niet om laten staan