Beide gevallen zijn niet op mij van toepassing. Ik heb mijn paarden voor het gebruik en ze zijn niet allemaal even gemakkelijk. Mijn ruin heeft een slecht verleden en is bang van andere paarden, die heeft graag zijn eigen territorium waarin hij heer en meester is, de hengst zou ik echt nooit bij andere paarden zetten omdat ie veel te veel haantje is, de twee merries kunnen wel samen maar ik moet zeggen dat ik nu al de pest heb over de blessures van samen op de wei steeds dus vanaf het serieuzere trainen met de ene merrie gaan die ook langs elkaar ipv bij elkaar.
Daarnaast vind ik dat je paarden in een groepsstal niet moet beslaan, want als ze er een klem zetten heb je een groot probleem (al meerdere keren gezien op de paddocks). Dus is de voorwaarde ook nog je paard ijzerloos houden.
PLus ik voer mijn paarden apart, dat kan dus ook niet meer!
Tot slot interesseert het mij als, wat was het, arrogante dressuursnol ofzoiets?, bar weinig wat andere mensen doen, maar de toonzetting in dit topic richting mensen die geen groepsstal willen vind ik echt enorm denigrerend en beledigend. Als ik stalgenoten had die zich zo zouden opstellen, word ik inderdaad de arrogante dressuursnol waar ik voor gehouden wordt

Ik zie vooral veel voordelen! Geestelijke gezondheid is veel waard...
Dat is mijn paard, een american paint horse