tita schreef:Och er zijn zoveel topics hier op bokt geweest en je moet minimaal 4 uur per dag je paard uit zijn box halen anders ben geen paard waard.
Maanden heb ik gedacht dat ik iid "slecht" was.
Maar het gaat niet anders hier en dit is nog de beste stal want behalve weidegang vind ik voeren ook belangrijk
Dat wordt bij ons 6x per dag gedaan en ik ken geen stal die dat doet
Ik denk ook wel dat veruit de meerderheid van de paarden hier minder dan 2 uur naar buiten komt
dus zo gek is het niet hoor. Ik weet niet hoe ongelukkig of gelukkig een paard wordt van de hele dag binnenstaan, en volgens mij weet niemand dat. Ik ga ook niemand lastig vallen met mijn mening daarover
Maar voor mijn eigen haflinger wil ik wel graag dat ze zoveel mogelijk buiten komt te staan, ik zou me er gewoon niet prettig bij voelen als ze alleen wat te doen heeft als ik op stal ben. Gelukkig heb ik de keus, want ik kan mijn haflinger bij mijn ouders zetten (waar ze nu tijdelijk dus ook staat).
Gem: ik kan niks vinden als ik op annemarieke langeveld google. Voorhout is voor mij trouwens ook nog best ver weg.
LovingTweety schreef:Ik heb het voordeel dat mijn pony's op onze eigen kinderboerderij staan en dus 24/7 buiten staan en niemand daarover moeilijk doet.
Ik weet dat er in Wassenaar een stal is maar die hebben ook geen plaatsen. Daar gaan de paarden dagdelen naar buiten. Helaas geen hele dag maar 4 uur is ansich wel netjes. In de zomer staan ze van 8 tot 6 buiten.
Valt mij wel op dat er blijkbaar in die omgeving niet meer stallen met weidegang te vinden zijn? Ik zie overdag vrij veel paarden staan en de uitrijmogelijkheden naar Meijendel zijn geweldig.
Handig! Maar heb je daar ook een bak waarin je kunt rijden?
Ik heb in voorschoten gestaan vlakbij wassenaar en je kon daar inderdaad hele mooie buitenritten maken. Maar je moest wel eerst over hele drukke wegen, dus je kon dat alleen doen als je een supermak paard had.
Weet je de naam van die stal toevallig?
Ik heb maandag met de mensen van mijn 'nieuwe stal' afgesproken dat ze mij zouden mailen (heb hun mailadres niet) maar heb nog niks gehoord. Ik hoop toch wel heel erg dat het doorgaat