Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gerdad schreef:Hier ook een 40er die weet dat het vroeger veeeeeel kouder was.
Ook ik houd me bezig met de vraag wel of niet naar buiten.
Onze beide dames hebben een mooie warme wintervacht, maar laten we wel zijn dit is voor het eerst in jaren dat het zo koud is.
Dus de meeste paarden hebben dit nog nooit mee gemaakt. En dan vraag ik me toch af zijn ze bestand tegen de kou?
Wij hebben de paarden hier s'nachts binnen op stal en ik geloof dat ik wacht tot het kwik wat op loopt en ze dan naar buiten zet.
Ze staan hier naast ons huis en ik zie toch dat een van onze dames veel vaker de schuilstal opzoekt. Iets waar ze normaal helemaal niet in staan. Vorige week met het zonnetje gingen ze wel heerlijk staan soezen. Het is hier nu -10 en zo te zien weinig tot geen wind.
-20* en toen stond ik met oververhitte motor, vanwege bevroren radiator, in de vrieskou langs de grote weg op weg naar mijn werk... En koud dat ik het had!!!HelgaV schreef:Ik kom net thuis van les en het was nog maar -2 hier. Ik kan me dus echt niet voorstellen dat het nog -15 gaat worden...
Maarja, hier ligt geen sneeuw...
tita schreef:HelgaV schreef:Ik kom net thuis van les en het was nog maar -2 hier. Ik kan me dus echt niet voorstellen dat het nog -15 gaat worden...
Maarja, hier ligt geen sneeuw...
aan het einde van de middag gaat het hier in zuid holland -11 worden was net op de radio dus vannacht wellicht kouder
Alleen water is een ramp.
En ik maar denken dat ie kapot was
Maar zijn vacht doet het prima nu
Staat mooi rechtop met een klein laagje ijs erop