Zelf bepalen wie er op je paard rijdt???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ragdollcat

Re: Zelf bepalen wie er op je paard rijdt???

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 14:21

Ik had een arabier op de manege in pension staan in Hoofddorp, en toen ik uit tijdgebrek een bijrijdster ging zoeken, had ik een advertentie opgehangen in de stallen op een prikbord, en binnen een uur had ik een bijrijdster, en de manegeeigenaar was boos op mij, wat bleek? want ik vond het maar raar, dat het al slecht liep met de manege en dat ik min of meer een klant voor hem wegkaap, maar ik was er nieuw, stond er nog maar pas een maand en wist dus nergens van, en gelukkig begreep de eigenaar dat, en accepteerde het toch dat ze de bijrijdster werd, want als ze met de mijne in de les gaat rijden wordt er evengoed voor het lesgeld betaald, dus hij gaat er helemaal niet op achteruit, omdat privelessen duurder is als een uurtje op een manegepaard in een groep, dus het is goed afgelopen.

Wel was het toegestaan om een bijrijdster te nemen maar wel liever iemand die nog geen klant was van deze manege, dus een bijrijder mag wel, maar niet een van de klanten.

Deze manege is een jaar later alsnog failliet gegaan om een heel andere reden.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 14:21

knappe knul die mij verteld wie ik wel en/of niet op mijn paard laat

madamX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:56

Citaat:
Deze manege is een jaar later alsnog failliet gegaan om een heel andere reden.

Haha dat verbaasd mij niets.

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:14

KiWiKo schreef:
knappe knul die mij verteld wie ik wel en/of niet op mijn paard laat

Ben ik het helemaal mee eens. Als een manege klant toevallig lekker rijd en deze dan zo'n gouden kans krijgt is het bagger van de manege eigenaar dat tegen te gaan als de klant gewoon lesklant blijft Ja

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 20:08

Ja hahaha, het was dan ook helemaal geen leuke manege meer, ik had het er al gauw bekeken.

Maar goed gelukkig mocht de bijrijdster wel mijn paard bijrijden, en daar gaat het me om, ik vond het al zo raar, want op een ander manege, was dat helemaal geen probleem, of je er nou al klant bent of niet, je mag toch zelf weten of je er een paard wil verzorgen en bijrijden of niet, en of dat je 1 x per week op een manegepaard rijdt, daar ben je er helemaal vrij in.