op marktplaats:Hallo allemaal ik ben een leuke mooie pony van 7 jaar en niet zo groot stm.135 en ik ben op zoek naar een nieuw baasje. aangezien mijn baasje een andere pony heeft heb ze voor mij niet zoveel tijd meer en dat is jammer vinden wij allebei. nu mag ik wel in de les mee lopen maar het is leuker als ik weer een eigen baasje heb zodat we samen weer leuke dingen kunnen doen. daarom zoeken we ons nu suf naar een leuk stalletje met weitje waar ik samen met vriendjes de dag door kan brengen.ik vind rijden heel leuk daarom loop ik heel netjes en springen ben ik aan het leren maar dat gaat best wel goed vind ik zelf derde gaatje knap he!! dus ben jij ook niet zo groot en heb je ook zin om lol te maken bel dan even dan kunnen we misschien een keertje kennis maken ik kost maar 1100 euro groetjes roxy zo heet ik doei bel snel.

Mijn zusje heeft daar op gereden toen ze 9 jaar was toen was onze shet 3 jaar en al super rustig!!! Maar nu is mijn zusje 13 dus moesten we een grooter pony voor haar kopen.