gezocht: een superbrave KINDERpony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 11:23

Ik vond weer advertentie Haha! op marktplaats:
Hallo allemaal ik ben een leuke mooie pony van 7 jaar en niet zo groot stm.135 en ik ben op zoek naar een nieuw baasje. aangezien mijn baasje een andere pony heeft heb ze voor mij niet zoveel tijd meer en dat is jammer vinden wij allebei. nu mag ik wel in de les mee lopen maar het is leuker als ik weer een eigen baasje heb zodat we samen weer leuke dingen kunnen doen. daarom zoeken we ons nu suf naar een leuk stalletje met weitje waar ik samen met vriendjes de dag door kan brengen.ik vind rijden heel leuk daarom loop ik heel netjes en springen ben ik aan het leren maar dat gaat best wel goed vind ik zelf derde gaatje knap he!! dus ben jij ook niet zo groot en heb je ook zin om lol te maken bel dan even dan kunnen we misschien een keertje kennis maken ik kost maar 1100 euro groetjes roxy zo heet ik doei bel snel.

Door

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-03 13:53

Hoi Letizia80,
Ik heb die mensen al eeb berichtje gestuurd *LOL*

Groetjes Door

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 14:53

Door schreef:
Hoi Letizia80,
Ik heb die mensen al eeb berichtje gestuurd *LOL*

Groetjes Door

Das toevallig, ik hoop dat het wat is Haha!

tibetaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 14:55

Hai Door, misschien ken je mij nog wel van gezicht. Ik heb Petrouska een tijdje geleased totdat ik mijn eigen paard kocht. Bianca en ik kennen elkaar ook. Maar ik was net even op marktplaats en toen kwam ik het volgende tegen:
Brave C pony,11 jaar, verkeersmak, kan eventueel voor de kar. hoogte 130,7 cm. Alle inentingen gehad. paardenpaspoort, gechipt. Gaat weg omdat dochter(s) er te groot voor zijn geworden. Lieve pony ook voor jongere kinderen. Misschien ken je hem al, er staat ook een foto bij. Succes! Wat was er mis met Pino ( dat heb ik namelijk even gemist)? En heeft Jeanette niet nog een van haar pony's te koop of te huur? Groetjes Kim

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 22:36

tibetaan, dat is als het goed is een pony waar ze dus vorige week gekeken hadden maar er zat geen rem op Knipoog

jumpertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 14:00

Wij hadden een zeer lieve makke shetland pony te koop van 5 jaar, maar die is helaas al verkocht Huilen Mijn zusje heeft daar op gereden toen ze 9 jaar was toen was onze shet 3 jaar en al super rustig!!! Maar nu is mijn zusje 13 dus moesten we een grooter pony voor haar kopen.
IK zou je zeker een shetlander aan bevelen voor je dochter !!!

Heel veel succes met zoeken!!

Door

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-03 16:02

Bedankt Tibetaan,
Maar het klopt inderdaad wat Jamy zegt......ik ben daar geweest en er bleek geen rem bijgeleverd te zijn Verdrietig

En ik ken jou inderdaad nog wel hoor "Tibetaan", ik hoop dat het goed met je gaat. *LOL*

Groetjes Door

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 16:53

Hai Door, heb je inmiddels al wat gevonden? Ik hoop dat je de geschikte pony voor je dochter gaat vinden!