Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kosta schreef:Ik geniet ook elke keer weer als ik richting de stallen loop een het vrolijke geroep me al tegemoet komt, dan loop ik altijd weer te lachen. Wat zijn het toch gekke beestjes. Ik ga nu dus maar weer even de vrieskou in om de paardjes water, eten en hooi te geven, dan kunnen ze de nacht weer in.
Hogeboom schreef:Het sloten van de sloten....ach een plaastelijke boer doet het voor je, flesje wijn en zorg dat je hem een keer een biertje tussendoor geeft.
Kosta schreef:want je moet echt veel van de paarden houden
Nog leuker is het als je voor het onweer pakken moet laden
En zo kan ik nog heel lang doorgaan wat er allemaal minder leuk aan is... Maar ag veel mensen snappen/begrijpen niet dat het buitenleven zo in elkaar zit
en als die waterleiding dan weer ontdooit en het water er op plaatsen uitspuit waar het net niet de bedoeling is.
Nou zulke dingen zijn echt niet grappig...
Rianneke schreef:jij snapt emNou zulke dingen zijn echt niet grappig...
. Noppert schreef:Zo vervelend kan het dus ook zijn om een pensionstalling aan huis te hebben...................
Kosta schreef:Zo blijven we altijd lekker bezig

Mist schreef:diega schreef:Rijke man zoeken.
en dan scheiden en met een handjevol paarden op straat staan ? je grootste liefdes van jaren (langer dan dat je die vent hebt gehad) verkopen ???????
Dat is voor mij nooit een optie geweest !
Goed sparen en hard werken! Mijn eerste eigen huis kocht ik toen ik 28 jaar was, met ruimte voor 3 stallen, de wei huurde ik aan de overkant vd weg. 6 jaar later kocht ik dit huis, met 2.5 hectare. De stallen staan er sinds een week of 3.