Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben de laatste dagen naar het strand geweest, naar de duinen, naar het bos. Daar is het heerlijk om te rijden. Hier word amper vuurwerk afgestoken. En mijn vzpony is 99% vuurwerkproof. 
. Ik heb me bak leeg laten lopen en gesleept voor het vriezen, en hij is nu nog steeds te rijden. stappen en draven gaat in elk geval goed. De toplaag is wel gewoon niet bevroren.

kazary schreef:Op de pension waar ik kom is het ook gesleept voor de vorst.Bij een braaf paard kun je dan wel rustig wat stap en rustig draf werk doen.Bij een frisse zou ik het beperken met rustig longeren.
.
M_i_R schreef:Met de paarden waarmee ik nog niet langs de weg kan ga ik altijd op het erf een paar blokjes om. Beetje laten koekeloeren, hapje gras eten en ondertussen lekker kroelen. K snap dat dit een training niet kan vervangen, maar zo komen ze er iig uit! Voor de volgende keer misschien handig om de bak even te slepen vlak voordat het gaat vriezen. Dan vriest hij iig recht op en kan je al sneller weer aan de slag.
Succes ermee!
Manlief heeft geen tijd om me te voeren naar de binnenpiste dus ja...zit er niks anders op dan elke dag een halfuurtje aan de hand te stappen op onze hof.