Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

catalyst1 schreef:Net geprobeerd om de bak te slepen met een pallet en een auto ervoor.....experiment is ernstig mislukt.
De buitenste rand ging nog, omdat de hoefslag natuurlijk wat vaster is,maar de pallet verzamelde teveel zand waardoor en een hele berg zand op de pallet kwam te liggen..resultaat..auto liep vast.Zand eraf gehaald,nog een keer geprobeerd..zelfde probleem.Door de hopen zand kon ik niet meer via de hoefslag terug...auto weer vast.Dit zijn van die momenten dat ik me enorm blond voel.Conclusie..auto is niet geschikt om een rijbak te slepen met een pallet.
Wie heeft er nog andere ideen?
Fitzroy schreef:Wat ik jammer vind aan dit topic, is dat de kosten ontbreken terwijl daar toch ook om gevraagd wordt.
Ik heb hetzelfde probleem als Michele, zit eveneens op de Veluwe en zoek eigenlijk een zo goedkoop mogelijke oplossing.
Feanith, heb jij een idee van de kosten zoals jij je de bak voorstelt?

ElCid schreef:Die van ons eten niet van de snippers, ze proberen wel onder de omheining door bij het gras te komen