Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

plassen doen ze nog wel stiekem binnen, maar dat komt omdat ik weinig zand buiten heb (maar een randje) de rest is stenen. Dus ik zou ook daar weer gaan voor open wand, en naar buiten die handel! Maar met een deur, voor nood zegmaar:) FahyaFemke schreef:Als je als eigenaar van nieuwbouwstallen dus had kunnen weten dat er regels gaan veranderen ben je dus zelf verantwoordelijk voor de extra kosten die aanpassing met zich mee brengt.Wat iemand schreef dat er dan ineens stallen verbouwt zullen moeten worden, dat lijkt me niet. heb ik geen idee van eigenlijk maar dat zou wel heel extreem zijn- en wie betaald dat dan. de regelstellers of die staleigenaren allemaal zelf?
DubbelDun schreef:FahyaFemke schreef:Als je als eigenaar van nieuwbouwstallen dus had kunnen weten dat er regels gaan veranderen ben je dus zelf verantwoordelijk voor de extra kosten die aanpassing met zich mee brengt.Wat iemand schreef dat er dan ineens stallen verbouwt zullen moeten worden, dat lijkt me niet. heb ik geen idee van eigenlijk maar dat zou wel heel extreem zijn- en wie betaald dat dan. de regelstellers of die staleigenaren allemaal zelf?
Voor de rest zal er een overgangsregeling komen van een x-aantal jaren, waarschijnlijk gekoppeld aan een hinderwetvergunning (elke 10 jaar opnieuw te verstrekken). En zolang de stallen dan niet voldoen aan de dan geldende regels wordt er dus geen nieuwe vergunning verstrekt.
DubbelDun schreef:En nu gaan ze vragen wat 'proper erin' is

gaan komend jaar eens beginnen met granulaat op de mesthoop, eens zien of dat verschil maakt