Bak slepen met pony

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tjestolover

Re: Bak slepen met pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:15

Si_monee schreef:
Ik heb dit ook gedaan met shet! met autobanden of een balk er achter, gaat prima! van een balk vond ik dat de bak mooier word,
(gewoon zo'n oude weidebalk)

ik heb het ook wel eens gezien met zo een springbalk (licht)

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:17

areke schreef:
Hij is idd niet van suiker en zo wordt hij ook niet behandeld maar het moet wel te doen zijn voor hem, werken is goed maar overbelasten niet.

Paintlinger ik neem aan dat je dan normale autobanden er achter heb?

Ja, die ik gebruik zijn ook nog es goéd versleten Lachen
Hebben jaren dienst gedaan als kuilbult-band Haha!

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:22

Als hij voor de kar beleerd is en dus weet wat het is om "iets" te kunnen trekken. Moet het denk ik geen probleem zijn Lachen. Zou idd beginnen met één autoband, kan je later altijd nog kijken of hij er misschien 2 kan trekken. Haha!

Houd ons op de hoogte hé ! Haha!

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 11:18

areke schreef:
Hij is idd niet van suiker en zo wordt hij ook niet behandeld maar het moet wel te doen zijn voor hem, werken is goed maar overbelasten niet.

Paintlinger ik neem aan dat je dan normale autobanden er achter heb?

Nee maar tegenwoordig roept een mens te snel hij kan het niet aan in mijn ogen dan.......
Ik val jou ook niet aan ik zeg het gewoon in het algemeen Knipoog

lovelyd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:08

Luna1 helemaal gelijk als de shet bij mijn verzorgpony weer eens de verzorgertjes eraf gooit en ik erop ga vliegt hij ook nog dan kun je mij dat ook niet wijs maken...

Ik denk dat je gewoon langzaam op moet bouwen met gewicht erachter zodat hij spieren kan kweken en dus ook steeds een klein beetje meer kan trekken....

belgikske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 20:54

wij doen de bak met onze fjord, en ik heb een frame gemaakt met hoeklijntjes en kleine puntjes {2cm }het frame is ongeveer 70cm bij 50cm en heeft twee hoeklijntjes die met de v naar beneden liggen de punjes maken alleen de toplaag los en de hoeklijnjes vlaken alles uit. we hebben er een werktuigje aan dwz alleen een borsttuig . wij lopen altijd met z'n twee een voor en een achter het sleepje . zo kun je mooi in de hoeken komen van de bak.