MysticTinker schreef:Hier in de buurt is CM ook in een paar gewone ruitersportzaken te vindenMaar dan vooral de betere speciaalzaken. Er zal toch wel een westernwinkel in Rotterdam liggen of niet? Daar hebben ze het altijd.
Maar vaak is het net zo duur, of zelfs goedkoper, om via internet te bestellen. Er zijn een paar winkels (jordenshippo?) waar je vanaf 25 of 30 euro geen verzendkosten hoeft te betalen als ik het goed heb.
Ik heb trouwens de komende dagen toch geen tijd om naar een ruitersportzaak te gaan dus maar even een fles CM via internet besteld
(prijzen schelen bij de verschillende onlineshops niet zo veel, de verzendkosten wel, volgens mij is de Paardendrogist een van de goedkopere dus zij hebben zojuist een bestelling van mij ontvangen
)Hoop dat ik net zo tevreden ben als de CM gebruikers in dit topic! Ik heb wel eens Kruidvat huismerk ontklitter gebruikt maar moest toen bijna een heel flesje leegspuiten en vervolgens de staart nog haartje voor haartje uitpluizen, dat schoot niet echt op en buiten dat ook nog een aardig duur grapje
Maar dan vooral de betere speciaalzaken. Er zal toch wel een westernwinkel in Rotterdam liggen of niet? Daar hebben ze het altijd.