Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

russel"]
[quote="napoleon schreef:Het is niet voor niets dat men al het pokken virusvaccinatie klaar heeft liggen hoor, ]
He, daar zijn we toch allemaal al als kind voor ingeent?

AnneOmie schreef:Whahahahaja dat durfde ik niet te plaatsen maar ik dacht daar wel aan... moet er niet aan denken hoor
Kijk maar naar WO II... mensen aten toen bloembollen en hun eigen huisdieren op... ik denk dat als je het niet zelf zou doen een ander je paard dan wel op zou eten hoor
![]()
Toen het aanval afgelopen was.. ging hij kijken naar het paard, die lag behoorlijk gewond op de weg, lang zal het dier niet leven vanwege zijn verwondingen.
Homiafortuna schreef:Hallo, we leven niet meer in 1940-1945. Als er een Derde WO uit zou breken, wordt er momenteel op geheel andere wijze oorlog gevoerd. Maar leef met de dag en maak je toch niet zo druk.
en gewoon verder leven.... Citaat:VS: troepen via Nederland naar Golf 15-02-2003
De Verenigde Staten willen troepen en materieel via ons land naar de Golfregio verplaatsen. Dat heeft een woordvoerster van het ministerie van Defensie bevestigd. Maandag hoort de Tweede Kamer van het kabinet wat het antwoord aan de Amerikanen zal zijn.
Het Amerikaanse verzoek behelst voornamelijk steun bij de troepenverplaatsing. Het gaat om mogelijk gebruik van Schiphol en de luchthaven in Eindhoven, en gebruik van havens en spoorwegen.
De Amerikanen zouden hun oog op Schiphol hebben laten vallen, omdat de landingsbanen er lang genoeg zijn voor toestellen van het type Boeing 747. De transporten zouden de komende weken moeten worden uitgevoerd met passagiersvliegtuigen, die de Amerikaanse regering heeft gecharterd.
De Verenigde Staten kunnen niet in Engeland terecht, omdat de Engelse luchthavens capaciteitsproblemen hebben. Frankrijk, Duitsland en België zijn geen optie, omdat die landen tegen een aanval op Irak zijn.
De VS heeft Nederland ook gevraagd Amerikaanse militairen onderdak te bieden bij een tussenstop en de bewaking van soldaten en materieel te verzorgen.
Pellie schreef:Citaat:VS: troepen via Nederland naar Golf 15-02-2003
De Verenigde Staten willen troepen en materieel via ons land naar de Golfregio verplaatsen. Dat heeft een woordvoerster van het ministerie van Defensie bevestigd. Maandag hoort de Tweede Kamer van het kabinet wat het antwoord aan de Amerikanen zal zijn.
Het Amerikaanse verzoek behelst voornamelijk steun bij de troepenverplaatsing. Het gaat om mogelijk gebruik van Schiphol en de luchthaven in Eindhoven, en gebruik van havens en spoorwegen.
De Amerikanen zouden hun oog op Schiphol hebben laten vallen, omdat de landingsbanen er lang genoeg zijn voor toestellen van het type Boeing 747. De transporten zouden de komende weken moeten worden uitgevoerd met passagiersvliegtuigen, die de Amerikaanse regering heeft gecharterd.
De Verenigde Staten kunnen niet in Engeland terecht, omdat de Engelse luchthavens capaciteitsproblemen hebben. Frankrijk, Duitsland en België zijn geen optie, omdat die landen tegen een aanval op Irak zijn.
De VS heeft Nederland ook gevraagd Amerikaanse militairen onderdak te bieden bij een tussenstop en de bewaking van soldaten en materieel te verzorgen.
Leuk doelwit voor Saddam

Gracy schreef:Ik denk dat wij als paardeneigenaar pas van een oorlog situatie gaat merken als ons paarden wordt ingevorderd door het leger..
Ik keek er van op toen ik iets hierover had gelezen in mijn verzekering polis..
geen soldaat die daarop stapt!