En dat het meisje met de traan een baan gevonden heeft daar heb ik een hard hoofd in..ik heb hier namelijk al 1 van haar afdankertjes staan...(die voor mij goud waard is)en ik denk zelfs dat het meisje met de traan niet eens weet dat ikbenfilou weg gaat..want dit meisje kan echt geen 185 euro missen ook al heeft ze een baan..het kind is net 16...minimumloon...dus 1 plus 1 is 2.Maar goed who cares niet ons probleem toch..alleen triest voor de paarden want die zijn uiteindelijk weer de dupe!
All wheater bak hahaha..dat wij dara weggingen in mei was het een heel slecht afgegraven stukje grond met worteldoek waar het onkruid alweer knie hoog in stond. De boer heeft die bak echt niet afgemaakt. Ikbenfilou rijd met haar pony bij de putseruiters.. Dat doe je toch niet als je de beschikking hebt over een prachtige all wheater bak
En over omheining...en ondeugende paarden...als je paard jou als leider ziet blijft ie netjes binnen de denkbeeldige omheining hoor..lijkt me dus meer een respect issue dan een ondeugend paard...Wij zijn heel binnenkort weer in spijkenisse dan gaan we maar gewoon eens kijken wat er van waar is! Dan is meteen de waarheid boven tafel!
Dus met het slotje zou ik nog even wachten..ik denk dat de boer en boerin ook nog wel willen reageren...is wel zo eerlijk lijkt mij..