Onze trekpaarden zijn ook gisteren opgehaald en staan nu weer op stal. Op het land was geen fijne droge plek meer te vinden. en er loopt een veulen van 5 maanden bij vandaar lekker thuis op stal.
Jammer kreeg net een berichtje van de mensen van de wei. We mogen hopelijk op de wei tot zaterdag. Mn paardje staat nu weer lekker binnen, want heel het land staat blank... Jammer had gehoopt dat ze oktober nog wel op de wei konden lopen maar helaas......
Grappig dat ik dit topic tref: ik was nl. gisteren erg aan het dubben of ik mijn paarden binnen zou zetten en heb het gisteren toch gedaan, ivm het bar slechte weer wat aangegeven werd. Dus: bij mij vanaf vannacht. Mocht het mooi en droog blijven, dan kunnen ze gewoon buiten blijven, maar met slecht weer gaan ze nu gewoon naar binnen!
Bij mij ook binnen met dit weer, zou ze uiteraard liever buiten hebben lopen maar aangezien er nogal is geracet wordt is het beter dat ze dat nu ff in de paddock gaan doen, land wordt anders een groot oorlogsgebied.. Kijk nu alweer uit naar het voorjaar regen BAH!!
Bo (koudbloed) staat inmiddels wel met een jas aan, maar nog steeds 24/7 buiten. Het is lang genoeg droog tussen de buien door om lekker te liggen slapen; we zijn gezegend met een redelijke droge grond hier.
Tis helaas niet anders maar die van mij zijn ook naar binnen gegaan maandagavond. Vanmiddag even een paar uurtjes naar buiten maar het is hier gewoon echt vrezelijk nat. En het moet nog de hele winter mee. Ze hebben de hele zomer 24/7 buiten gestaan en als het kon stonden ze dat nu ook nog wel.
bij ons gaan de paarden die 24/7 buiten stonden deze zomer vanaf vandaag naar binnen 's nachts vanwege het slechte weer en over een week moeten ze de paddock in dus er moet qua tijd afgebouwd worden.