Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Duke schreef:JoyCiej007 schreef:Verbazingwekkend hoeveel mensen hier zeggen 'oh dat kan wel hoor, een pony met alleen een geitje als gezelschap'!
Zullen we jou eens opsluiten in een kamer met alleen een koe om mee 'te praten'?!
Een paard is een kudde-dier, en hoort nooit alleen te staan, ook niet met een geit, kip, koe whatever. Ga naar een pony-markt, koop voor 50 euro een papierloos shetje (die redt je dan ook gelijk weer van de worst) en klaar is kees. Eet net zo veel als een geit en zal nog wel goedkoper zijn ook.
En dat het bij sommigen wel goed gaat wat betreft het niet aanvreten van staart en manen is niet gegarandeerd. TS kan er niet van uitgaan dat dat bij haar niet gebeurt.
Een papierloos shetje... ik neem aan, wel een gechipt shetje, want als je wordt aangehouden, ben je iets meer kwijt dan 50 euro...
Verder ben ik het met het commentaar van JoyCiej007 eens.
JoyCiej007 schreef:Verbazingwekkend hoeveel mensen hier zeggen 'oh dat kan wel hoor, een pony met alleen een geitje als gezelschap'!
Zullen we jou eens opsluiten in een kamer met alleen een koe om mee 'te praten'?!
Een paard is een kudde-dier, en hoort nooit alleen te staan, ook niet met een geit, kip, koe whatever. Ga naar een pony-markt, koop voor 50 euro een papierloos shetje (die redt je dan ook gelijk weer van de worst) en klaar is kees. Eet net zo veel als een geit en zal nog wel goedkoper zijn ook.
hilarisch
pony_gek22 schreef:JoyCiej007 schreef:Verbazingwekkend hoeveel mensen hier zeggen 'oh dat kan wel hoor, een pony met alleen een geitje als gezelschap'!

pony_gek22 schreef:JoyCiej007 schreef:Verbazingwekkend hoeveel mensen hier zeggen 'oh dat kan wel hoor, een pony met alleen een geitje als gezelschap'!
hahahilarisch

KiWiKo schreef:zolang je niks om staarten/manen of meesterlijke ontsnappers geeft..... kan een geit een leuk alternatief zijn......
Maar als je wil leren vloeken moet je geiten houden
Ik zou het gewoon eens uitproberen een geitje derbij
En als het echt niet gaat dan zou ik ook maar een shet erbij zetten.
.