Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kvulden schreef:Ik had dat ook het loswerken heeft nog geen 2 weken geholpen. Binnen kort de drainage erin die ik op de kop heb weten te tikken.
Hier regent het al wel een uurtje of 2 3. Paarden wilden ook graag binnen eten. Ik heb het nu buiten en binnen gezet. Onze Rosie wordt al aardig dominant en de shet heeft daar geen zin in. Dus nu kunnen ze op 2 plekken eten. Deze week komt er nog een extra trekkerband.
En als het inderdaad beter weer gaat worden dan ga ik deze week de mestbak bouwen. Nog even opzoek naar een plek waar ik de damwand platen het beste kan kopen.
-Namiro- schreef:Hmm, dat is minder.
Loonwerker had het erover om er met een dieptand doorheen te gaan. Mijn wei is de afgelopen jaaaaren gebruikt als crossbaan voor auto's. De grond is dus enorm aangereden.
Maar als jullie ervaring is dat dat geen zin heeft...
Lynn_Nikita schreef:-Namiro- schreef:Hmm, dat is minder.
Loonwerker had het erover om er met een dieptand doorheen te gaan. Mijn wei is de afgelopen jaaaaren gebruikt als crossbaan voor auto's. De grond is dus enorm aangereden.
Maar als jullie ervaring is dat dat geen zin heeft...
Hier is het na het frezen echt losser gebleven, is wel zandgrond, is wel in paddock en bak, lees net dat je de wei bedoeld, oei geen idee van