Oke oke oke..... ondanks de enorme drastische verandering mag ik niet klagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hilary schreef:Fabster schreef:Den Hoek is hier inderdaad ook kind aan huis. De Osteo is net weg. Controle op de SI en die was nog los. Aangezien het met de darmen beter gaat, denk ik dat het toch daar iets mee te maken heeft. Microcomp doet niks. Clear intestine ook niet. Aangezien ik een neus heb voor paarden met een slecht maag en darmstelsel, heb ik zo n beetje alles in huis.
Maar het lijkt erop dat de Algae Vitalis het m wel doet.
Fijn dat de SI nog goed was! Bij Whiz werken de micro como en clear intestine wel, maar ik ga ook eens naar die Algae Vitalis vragen. Even kijken of ik hem daar wat langer mee kan ondersteunen.
l.
Hilary schreef:@kvulden: onbeperkt hooi en bietenpulp deden het bij ons wel. Doen de tanden het nog goed? Anders Seniores Priores proberen, of van die grasbrokken? Of luzerne? Olie?
kvulden schreef:Nee ze heeft nog nooit een deken om gehad.
ohjajoh6 schreef:Mogguh!
Ik zat daar nog eens over na te denken en naar foto's van van de zomer te kijken, toen ze nog zwaarder was en het mij dus niet opgevallen is. Maar zou het nu misschien juist meer opvallen , omdat ze juist afgevallen is? Of is dat wishful thinking van mij?
Citaat:Mijn ervaring is ook dat hoe langer je naar een paard kijkt, hoe meer hij mankeert, hoe meer zorgen![]()
Ik ken dat, we zijn vaak zo gek op onze viervoeters.... Dat wanneer ze mt hun ogen knipperen, we denken dat er wat is.