Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xXutopiaXx schreef:Wat een mooi stalletje!!![]()
Zoals beloofd, ons voerkarretje! Hij is zo laag, omdat hij op m'n vorige stal onder een tafel stond. En dus met wieltjes, zodat we met voeren de kar eronder vandaan konden rollenAls dat niet nodig was geweest, had ik 'm wel iets hoger willen hebben. Ik heb hem getekend en mijn vriend heeft hem gemaakt
[ [url=m/LZYBCS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CjBQmO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Links heb ik open zakken voer liggen en m'n snoepjes, klein plankje daarboven voor medicijnpotjes, rechts 4 vakken voor brokken en daarboven een plank voor supplementenEn stikkertjes, voor de oppas
[ [url=m/CwrYas.jpg]Afbeelding[/url] ]
Overal aan de binnenkant zit een speciaal spulletje.. geen idee meer precies wat, maar dat weet m'n vriend nog wel. Was niet schadelijk, plakt niet, maar maakt wel vocht- en muizendicht!
[ [url=m/DGFzee.jpg]Afbeelding[/url] ]
En aan de zijkant, op de rand, rubbertjes, ook tegen het vocht en de muizen. En zodat ie lekker zacht neerkomt
[ [url=m/d7j4e7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Flew schreef:Welkom, Unseen!
Wat een regen zeg, volgens mij heeft het echt de hele nacht door geregend en nu nog. Heb flinke plassen in de paddock en wei staan en de paarden hebben besloten maar op stal te blijven. Als het gras nu niet gaat groeien, weet ik het niet meer.