Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kristelhans schreef:het eerste jaar was qua dierenartskosten duurder dan zijn aanschaf.Ik dacht echt; MY GOD, waar ben ik aan begonnen??!!
Fabster schreef:Den Hoek is hier inderdaad ook kind aan huis. De Osteo is net weg. Controle op de SI en die was nog los. Aangezien het met de darmen beter gaat, denk ik dat het toch daar iets mee te maken heeft. Microcomp doet niks. Clear intestine ook niet. Aangezien ik een neus heb voor paarden met een slecht maag en darmstelsel, heb ik zo n beetje alles in huis.
Maar het lijkt erop dat de Algae Vitalis het m wel doet.
kristelhans schreef:Hahah, nou toen ik Beer net had kreeg ie wel van alles achter elkaar... keel- en longontsteking, dat werd hoesten en een dubbele longontsteking met direct erna droes... en het leek even of ie dampig werd.. toen kreeg hij een beenwond, jawel.. en daarna is ie een carrière als hooligan begonnen met allerlei wonden (knokken) en toestanden... het eerste jaar was qua dierenartskosten duurder dan zijn aanschaf.Ik dacht echt; MY GOD, waar ben ik aan begonnen??!!
ohjajoh6 schreef:Temp. is 37,6 dus keurig.
En nog eens goed gevoeld, maar er zitten een drietal verdikkingen, achter de singelplek, om het zo maar duidelijk te maken aan weerszijden een soort langere verdikking/ bult ,heb ik op de foto met geel aangegeven. (en ik ben geen artiest he , dat mag maar weer eens duidelijk zijn!). Je voelt daar in het midden ook echt een gleuf zitten. En dan komt daarachter weer een vrij grote schijf, die je dus niet voelt beginnen achter die 2 voorste bulten, maar wel duidelijk ziet eindigen aan de achterkant? Met roze omcirkeld.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik begin toch echt te vermoeden dat dit gewoon vet is hoor...![]()
Maar kan niet uitstaan, dat het mij nu pas opvalt, ik zou geen paarden mogen hebben gewoon, het is te erg!!!