Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zaterdag gaan we nog een keer bij hem kijken
dus ja dan blijft er eigenlijk niet zoveel tijd en geld over voor vakantie maar dat is een keuze die we hebben gemaakt
. Ik denk dat ik ze vanaf februari misschien 2x even lekker gerost heb met een rubberen rosborstel, verder niet.
, zo voelt het voor mij al jaren. Moet er niet aan denken om vreemde (of bekenden) in mijn huis te laten en zelf weg te gaan. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt
.
), wie geeft zijn paard nog weleens een ouderwets suikerklontje o.i.d.?

. Ik vraag het eigenlijk omdat ik in de binnenmanege bijna voor dierenmishandelaar werd uitgepakt omdat ik mijn merrie altijd een suikerklontje samen met het bit geef. Ze heeft geen enkel probleem met het bit of iets dergelijks, maar ik vind het al heel aardig van paarden dat wij er überhaupt op mogen zitten en een bit in hun mond mogen doen, dus probeer ik buiten het feit dat ik probeer een heel zachte hand te hebben, het bit "lekker" voor haar te maken.
. 

Daan_O schreef:[***] schreef:ik vind het al heel aardig van paarden dat wij er überhaupt op mogen zitten en een bit in hun mond mogen doen, dus probeer ik buiten het feit dat ik probeer een heel zachte hand te hebben, het bit "lekker" voor haar te maken.
![]()
Wel eens bitloos overwogen?
En bedankt voor de link!
DubbelDun schreef:Hier geen fruit, wortels laat staan suikerklontjes. Het leven van een suikergevoelig paard is een stuk minder leuk. Maar wil je ze 'heel' houden is het helaas nodig.
. Het gaat mij een beetje om de extremen. Maar goed, dat was volgens mij al duidelijk.