Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nickeltje schreef:Hm... dat helpt vast voor de mensen die daar affiniteit mee hebben, ik kan daar weinig mee. Ik heb ergens wetenschappelijke onderbouwing nodig.
En ik was dus benieuwd of er mensen dergelijke bloedtest hebben laten doen en of daar dan daadwerkelijk een veroorzaker van de allergische reactie gevonden is.
Of je daar dan iets aan kan doen is een volgend punt, maar we weten nu totaal niet waar het paard dan zo heftig op reageert...
Wel tof dat je nieuwe paardje ook zo goed gaat met je vriend. Wat een waanzinnige aanwinst heb je daar aan.
) ook getest (met een Lecher antenne) en daar zat toch wel erg veel overeenkomst.
)Nickeltje schreef:Hm... dat helpt vast voor de mensen die daar affiniteit mee hebben, ik kan daar weinig mee. Ik heb ergens wetenschappelijke onderbouwing nodig.
En ik was dus benieuwd of er mensen dergelijke bloedtest hebben laten doen en of daar dan daadwerkelijk een veroorzaker van de allergische reactie gevonden is.
Of je daar dan iets aan kan doen is een volgend punt, maar we weten nu totaal niet waar het paard dan zo heftig op reageert...
Wel tof dat je nieuwe paardje ook zo goed gaat met je vriend. Wat een waanzinnige aanwinst heb je daar aan.

(ik heb dus het protocol van paardentherapeut gevolgd) KletsKoekje schreef:Wat dat nou in dit topic dat er een paar mudcontrol platen hebben geplaatst? Hoe bevalt dat?
Grappig paardje, die Ice. Fijn dat je (jullie) er zo veel plezier aan beleven.
Hier geen ervaring met allergietest en bij paarden. Bij de hond werdt het afgeraden, of aja, in ieder geval niet aangeraden, omdat het veel geld kost en je vaak uiteindelijk nog steeds niet specifiek weet waarop de reactie is. Nu moet ik zeggen dat onze hond meerdere problemen heeft dus wellicht weer per dier verschillend.