DubbelFun schreef:@boemel: volgens mij is je kleedje ook nat...
Hier is nauwelijks iets gevallen. Paarden zijn ook gewoon buiten gebleven vannacht.
Ha ha ja. Gelukkig is het een buitenkleedje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robijntjah schreef:Burgh Haamstede, wel pas midden augustus hoor. Eerst lekker thuis.
manzano schreef:Even een vraagje aan de mensen met equibedding. Ik ben er nu een tijdje mee bezig en merk dat als het langer ligt en dus echt goed droog is, dat het toch wel stoffig wordt en begint te stuiven. Ik merk ook aan mijn ruin dat hij weer begint te hoesten (en eerder had hij vaak ’s ochtends een loopneus na een nacht op stal). Kortom; dit werkt ook niet echt. Ik heb alleen net een grote voorraad gekocht
Wat is jullie ervaring hiermee? Zou ik het evt. tussentijds nog wat nat kunnen maken zodat het minder stoffig wordt ofzo?
Laurie schreef:Volgende bestelling wordt maar weer xxl vezel
MarloesHJ schreef:@Manzano ik heb daar niet echt last van bij mijn stallen met de equibedding. Maar ik doe wel regelmatig de randen naar binnen.
manzano schreef:MarloesHJ schreef:@Manzano ik heb daar niet echt last van bij mijn stallen met de equibedding. Maar ik doe wel regelmatig de randen naar binnen.
Dat doe ik ook wel inderdaad, want hij ligt heel graag, dus alles schuift een beetje naar de kanten.
@Dubbelfun: ja dat zijn inderdaad strokorrels. Zouden stofvrij moeten zijn en goed voor hoesters, maar ik vind het eigenlijk stoffiger nu dan de rapsodie/gehakseld koolzaadstro dat ik eerder had. Dus dat verbaast me een beetje.
Moet weer nieuwe zak toevoegen, dus denk dat ik de stal dan maar een beetje vochtig maak, maar vind dat toch niet helemaal ideaal als ik dat steeds moet doen.