Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DubbelDun schreef:Fabster schreef:Waarom mogen ze niet te rood/rijp zijn ??...In het najaar geef ik ook nog wel eens rozenbottels. Moet wel zeggen, dat de 1 ze heerlijk vindt rn de ander niks. Ze mogen ook niet te rijp zijn. Dus als ze oranje zijn, dan plukken. Als ze rood worden, is t te laat.
-Namiro- schreef:Nadeel van bramen weghalen met de bosmaaier is dat de wortel blijft zitten en de braam vrolijk doorgroeit!

witte tube met rode letters.
gelukkig kan je op een ruiterpad maar 2 kanten op. Zij wilde niet voorwaarts ik wilde niet achterwaarts. Resultaat, we stonden stil. Als ze omdraaide en de goede kant opkeek beloonde ik als ze de verkeerde kant op keek zei ik alleen maar nee. Zelfde als ze achterwaarts liep (jaja dat deed ze wel
) de goede kant op. Uiteindelijk dus dat hele pad achterwaarts gereden. Ongeveer een uur over gedaan!
ben wel blij dat ik ben blijven zitten. Ben toch een beetje bang dat als ik had toegegeven of was afgestapt ik de komende 20 jaar een paard heb wat compleet haar eigen plan trekt. Ben benieuwd in wat voor bui ze nu is....
Maar inderdaad goed dat je niet hebt opgegeven! Kan ik bij mijn Caj ook niet doen. Dan wordt het zeker dramatisch!

Tinky12 schreef:Mooi een vliendertuin Megben wel eens naar die in Artis geweest maar daar stonden toen geen banken,niet zo handig als je niet zo lang kunt staan