Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gypsy schreef:Mallootje, misschien op het warmst van de dag even uit de wei halen? Als je paarden dag en nacht op de wei laat gaan ze namelijk uit zichzelf de schaduw opzoeken op het warmst van de dag, maar als ze alleen overdag mogen grazen kiezen ze eieren voor hun geld en hebben ze het liever warm en zweterig dan dat ze een uurtje grazen missen. Althans dat is mijn ervaring...
juval schreef:mooi veulentje!!!
ik ga vandaag (of morgen) eindelijk mijn stalletjes bestellen. Er komen 2 paardenboxen en een ponybox. ik bestel ze bij http://www.uw-stal.nl. ik twijfel alleen nog een beetje over de voorwand met schuine kanten of met ronde kanten..
[ [url=m/okwFvS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/urk5wZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
spatter schreef:Ik furminator ze nu wel iedere dag
Yontheke schreef:Ik ben ook niet blij met die week Turkije. Ik voel me veel safer als we zelf ergens met de auto zijn en gewoon kunnen vertrekken wanneer er iets zou zijn. Als je op een vliegtuig moet, is dat toch veel meer gedoe.
Maar de week Turkije wordt door mijn vader getrakteerd voor mij en mijn man. Tsjah, wij zeggen ook niet nee tegen een week All-In gratis op vakantie...
Maar we zijn vorig jaar ook niet op vakantie geweest en gaan vaak maar voor een 5tal dagen weg.
miezelke schreef:Grappig, hier idem ditoIk MOET in september mee naar Turkije, cadeautje van de schoonouders
Oh wat kijk ik daar naar uit..... not!
Heb nu al stress voor hoe we het gaan regelen met de paarden. Voor mij hoeft dat ook niet, vakanties. Ik blijf net zo graag thuis.