Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DubbelFun schreef:Ah die kat. Hopelijk ga je hem mogen adopteren !

Ik duim mee dat alles jullie kant op valt 
Storm is nu net 1 geworden, en loopt nu een krappe 2 weken pas buiten..
Is nu wel netjes gecastreerd en heeft ook een operatie aan z'n knietje ondergaan.. daarvoor vond hij het gewoon te eng, en dan was ik bang dat hij van schrik de weg op zou rennen. Nu doet ie 't echt super!
De andere twee lopen ook lekker buiten.. en dan hebben we nog 1 jonkie, van nu een half jaartje, die heb ik laatst ook buiten gezet, maar wilde héél snel weer naar binnen
Terwijl ie binnen de tent afbreekt
Dus als 't binnenkort hopelijk weer 's lekker rustig weer is, stuur ik hem samen met de ervaren katten mee naar buiten
Ik bekijk 't meestal echt per kat.. maar heb ze liever langer binnen dan korter
Uiteindelijk wel sowieso allemaal naar buiten.. we krijgen ook dagelijks cadeautjes
MarloesHJ schreef:Ik lees dat in het paspoort de eigenaar bekend zou moeten zijn, niet in de database. Nu kan ik zelf in mijn paspoort van het ene paard(op een daarvoor aangegeven pagina) aangeven dat ik de eigenaar ben.
Op naam zetten moet via het stamboek (PPI) dus dan zou het stamboek er wel mee te maken hebben.
Mijn IJslander staat op mijn naam maar daarvoor heb ik het paspoort nooit hoeven opsturen en heb ik enkel een stamboekpapier terug op naam gekregen. In het paspoort staat niets over mij als eigenaar terwijl dit wel bekend is bij de PPI. Dan zouden ze alle paspoorten opnieuw moeten gaan uitgeven? Want de paspoorten van mijn IJslander en warmbloed zijn niet hetzelfde opgebouwd. Ik heb bij mijn Nederlandse paard een Brits uitgegeven paspoort want het stamboek bestond toendertijd niet in Nederland.
Maar tijdens de registratie zelf is er niet gevraagd naar de eigenaar, noch staat dit vermeld in de database. Ik heb ze geregistreerd staan op de UBN en verder staan ze beiden op hun eigen manier op mijn naam dus ik laat het verder zo.
. Voor zover ik weet hoefde je inderdaad nooit je paard op naam te zetten. Ik bedoelde dat het stamboek niet perse wil dat je naam in het paspoort staat toen ik schreef dat het stamboek er niet mee te maken heeft. RVO wil volgens mij graag dat je dit doet, maar of het verplicht is weet ik niet. Er stond een zeer recente datum bij dat dit gewijzigd zou zijn dus daarom mijn twijfel.
. Dus van wie zijn mijn paarden dan?
Of de naam van het paard in het paspoort vermeld staat verschilt volgens mij ook weer per stamboek/soort paspoort. Dus dat gaat nooit zo zwart/wit werken als dat ze het nu hebben opgeschreven. 

DuoPenotti schreef:Haha, ja 2 dagen
Ik denk juist dat de jonkies daar het beste tegen kunnen.
Vriendin van me heeft vorig jaar ook 2 kittens gehaald en wat die allemaal te "verduren" krijgen bij haar kindjes. En de katten vinden het prachtig!

Heb zelf ook wel aan een ren zitten denken, maar ze kunnen hier niet vanuit het huis de ren in bij gebrek aan ramen die open kunnen. En dan zitten we nog met deuren die dicht moeten blijven
Ik vrees dat ze erfelijk belast zijn
en x euro betalen graag
Intissima leek er wel blij mee.