Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
belle_boef schreef:Hoe doen andere dat dan? Ik heb ook maar 2 paarden die allebei de boel afbreken als ze alleen zijn. Rij/longeer je dan met het andere paard ook in de bak?
belle_boef schreef:Hoe doen andere dat dan? Ik heb ook maar 2 paarden die allebei de boel afbreken als ze alleen zijn. Rij/longeer je dan met het andere paard ook in de bak?
kvulden schreef:Ja Rosie is echt groot. Bijna net zo groot als Marinka. Zij is 1,63.
Marinka boodt het echt aan. Het leek alsof ze begreep wat de bexoeling was. Rosie is nog lastig te drijven. En nu liep Marinka mee. De bak stond open dus ze kon er zo mee stoppen, maar dat deed ze niet. Eerst deed ze alles netjes voor. Ik ga Rosie de commando's. Later veranderde Marinka haar taktiek. Ze keek eerst of Rosie deed wat ik vroeg en deed ze dat niet dan ging zij en ging daardoor Rosie ook het was echt heel bijzonder. Ben benieuwd wat Rosie hier nu door geleerd heeft. We zullen het de volgende keer meemaken.
Flew schreef:Fabster schreef:Haha! Een leuke dan, hè! Geen wild west geval. Die heb ik al in mijn tuin staan
De leukste dravers zijn niet te koop natuurlijk, die heb ik.
Fabster schreef:Mmmm, dan wordt t lastig...
Maar wat anders; jij zegt dat je paard een uur alleen kan blijven? Maar kan hij dan klok kijken? Of is dat de tijd dat het net leeg is gevreten? Anders kun je een pakje hooi geheel in een net doen (touwtjes er nog omheen). Is ie wel even mee bezig. Kun je mss ook wel 2 uurtjes weg blijven. Of 3...
Fabster schreef:Ik heb er 5, dus er is er nooit 1 alleen. Maar wil wel afbouwen, dus er is een uitsterfbeleid. Eens zien hoe dat gaat als ik er nog 3 heb en dan Sjaak alleen achter laat. Op de wei maar, denk ik. Is hij hopelijk afgeleid door t gras. Maar voor later zorg.