Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gisteren lag er een hoop verspreid door de bak, die kon ik gewoon bij elkaar vegen op het bevroren zand haha. Ben wel blij dat de bak netjes egaal is opgevroren, ze kunnen er lekker op rondlopen zo.

En het gaat vast vaker vriezen. En ik ga er van uit, dat hij nog wel even bij me blijft wonen....
, dus uiteindelijk ben ik met dochterlief op de arm, struikelend door de paddock paard gaan halen. Hij had zich precies toch wat verzeerd op de paddock eerder op de dag, want durfde er echt niet goed doorlopen. Eenmaal terug op de klinkers, was er niks meer aan te zien. Vandaag de paarden dus toch maar binnen laten staan, vind het wel enorm jammer met dit prachtige winterzonnetje, maar hen met pijnlijke hoeven laten rondlopen vind ik ook geen optie...
Hallo allemaal. Ik zend jullie vanuit Twente een beetje warmte toe! 

Fabster schreef:Zet me trouwens wel aan het denken. Want ze zit steeds links bij de SI vast. Dat heeft ze al vanaf het begin dat ik haar had, wordt steeds los gemaakt, maar komt altijd terug. Niemand weet hoe het komt (kan darmen zijn, zadel, blindedarm en weet ik het wat allemaal de tevue is gepasseerd), maar tot nu toe kon er niks aangewezen worden.