Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
andys schreef:Jawel , onze korrels zijn gemaakt van puur tarwestro , en van niets anders , toen wij zaken gingen doen in Oost Europa , hebben wij ons er eerst van op de hoogte laten brengen , wat er in de korrel zit/zat , hiervoor hebben wij zelf diverse papieren kunnen lezen omtrent oorsprong enz.
barbaras schreef:@ kaspar, dank voor je uitleg. Zoek iets wat makkelijker mest als vlas omdat ik nu bijna 33 weken zwanger ben dus vandaar op zoek naar iets anders als vlas....
andys schreef:Ik zal de foto mogelijk volgende keer weer op zijn plek zetten , maar af en toe verander ik van foto op de website.
U heeft de opmerking gezien omtrent de foto dat deze met flitslicht is gemaakt , op de foto is trouwens geen strokorrel van huidige fabrikant hoor.
andys schreef:De papieren heb ik gelezen , echter ik heb ze niet hier en dat is ook niet nodig , scannen zou ik evengoed niet doen , daar alles erop staat fabrikant enz enz .
Ik heb u gezegd dat alles van puur tarwestro gemaakt is , als u mij niet geloofd , kan ik het ook niet helpen.
barbaras schreef:ja inderdaad, vraag me af of mensen ook zo moeilijk doen over kattenbakkorrels, ik vindt het werkt of het werkt niet...ze horen het toch niet te eten, net als mijn vlas heb ik dat ook nooit uit gezocht wat er precies in zou zitten.En ben daar nog steeds niet ontevreden over maar wil kijken of het nog makkelijker kan.
barbaras schreef:ja inderdaad, vraag me af of mensen ook zo moeilijk doen over kattenbakkorrels, ik vindt het werkt of het werkt niet...ze horen het toch niet te eten, net als mijn vlas heb ik dat ook nooit uit gezocht wat er precies in zou zitten.En ben daar nog steeds niet ontevreden over maar wil kijken of het nog makkelijker kan.
Goedemorgen allemaal trouwens
andys schreef:Granulator ik heb met je te doen , de foto's op de site zijn onze korrels , die wij heden verkopen , en jawel Diana1 heeft de oorsprong aan mij gemaild en dat was volledig juist , dus granulator kijk op de site en leef jezelf uit , ik vond het ook maar niks om een foto te plaatsen uit een monster van een 20 kg zak , die men ons wilde doen verkopen , dus de foto's zijn onze korrels die wij nu verkopen.
De foto's zijn genomen in stal Bastiaan op verzoek van mij , en daar kun je je vergapen aan ons prachtig product.
Ik wens u een prettig weekend. FF auto laden met 6 pallets strokorrel , dus ff werke.
andys schreef:De papieren heb ik gelezen , echter ik heb ze niet hier en dat is ook niet nodig , scannen zou ik evengoed niet doen , daar alles erop staat fabrikant enz enz .
Ik heb u gezegd dat alles van puur tarwestro gemaakt is , als u mij niet geloofd , kan ik het ook niet helpen.
granu schreef:andys schreef:Granulator ik heb met je te doen , de foto's op de site zijn onze korrels , die wij heden verkopen , en jawel Diana1 heeft de oorsprong aan mij gemaild en dat was volledig juist , dus granulator kijk op de site en leef jezelf uit , ik vond het ook maar niks om een foto te plaatsen uit een monster van een 20 kg zak , die men ons wilde doen verkopen , dus de foto's zijn onze korrels die wij nu verkopen.
De foto's zijn genomen in stal Bastiaan op verzoek van mij , en daar kun je je vergapen aan ons prachtig product.
Ik wens u een prettig weekend. FF auto laden met 6 pallets strokorrel , dus ff werke.
Is maar logisch dat je fotos van uw product op uw site zet, en niet die van een product dat je niet verkoopt.