Jakkes Boemel wat akelig, hoe is het nu? Hoop dat het meevalt. Fijn dat de persoon weer terecht is.
boemel
Geplaatst: 06-11-23 09:38
Vergeleken met gisteren is mijn voet al een stuk beter.
Ik houd m hoog, is dik, maar kan d’r opstaan en voorzichtig lopen lukt ook. Mijn schoenen passen alleen ff niet
joyce83
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-23 09:47
Autch boemel dat klinkt pijnlijk. Wel fijn dat de gezochte persoon weer terecht is. LN hopen dat het een leuke match zou zijn, voor hem zou wat meer beweging denk ik geen kwaad kunnen idd.
@boemel: voet klinkt positief, maar ik zou persoonlijk toch een foto willen. Dan weet je het zeker en loop je niet de kans er veel laten pas achter te komen en dan kan er niets meer aan gedaan worden. Fijn dat de kennis weer terecht is.
Hier een heerlijk zonnetje en 2 koppies over de staldeuren (nou ja Jasmijn er doorheen ) die me blij tegemoet murmulden De paddock heeft nog een kleine plas, hopelijk gaat die vandaag ook nog wegtrekken.
Nou binnen 15min stond ze erin!! Wel compleet schuimend eruit bij de kliniek. Mag er helaas niet bijblijven dus net weer thuis en wachten op een belletje.
Geeft niks boemel. Ze is naar de kliniek voor een kiesextractie. Ik heb nog niks gehoord en ben inmiddels wel flink nerveus.. De shet en ruin zijn ook van de leg en staan om en om te gillen.
De bak was hier net lekker opgedroogd en vandaag weer regen.. Jammer weer
Flubberboot
Geplaatst: 08-11-23 18:48
Hier ook net de bak eindelijk helemaal droog en nu weer regen. Never ending story
Hier zelf onhandig geweest en kon even geen sokken of schoenen aan, gisteren voor het eerste weer gereden en meneer was gewoon perfect. Heerlijk om hem gewoon een week stil te kunnen zetten en het is gewoon opstappen en wegrijden Zo gek op dat paard! Over 1,5 week staat ons L1 debuut op de planning, hopelijk kan ik tegen die tijd weer mijn normale rijlaarzen aan! Rijd nu in de blub laarzen maar dat is op wedstrijd natuurlijk geen gezicht Vandaag zijn er bloedzuiger gezet bij Belle! Bij de schouders/schoft. Die blijft ze vasthouden. Hopelijk heeft het wat gedaan! Ze genoot er iig flink van! Binnenkort eens kijken of ze bij de rug ook willen bijten ivm haar kissing spines, kijken of ze daar wat mee kunnen!
Lynn_Nikita
Geplaatst: 08-11-23 18:51
Ik had mijn voor de 3e keer verschoven les vandaag. De hele dag droog en natuurlijk tijdens mijn les werd weer een mega bui voorspeld dus weer verzet
Bouwvakker van de buurman had minder geluk dan de buurman deed lijken, gebroken bekken, gebroken ribben, gebroken arm, gebroken oogkas, milt gescheurd en nog paar dingen. Was al een oudere man dus ik hoop dat hij goed hersteld.
Kat van mijn moeder is ingeslapen, mijn vader is 1.5 jaar geleden overleden dus nu zit ze alleen. Kat is hier begraven en nu zoek ik nog een struik ( bij voorkeur geel of oranje bij herfst ) om erop te planten. bij de paddock dus veilig voor paarden, iemand een tip?
Jeetje LN is dat door die muur met de storm? Sterkte voor je moeder!
Flubberboot, succes! En t is zo’n gaaf paard Hebben jullie de merrie al verkocht?
Lynn_Nikita
Geplaatst: 08-11-23 19:18
Post.nl mailt mij net ook, We zien je graag tussen 20:20 en 22:20
Hallo..... om 2100 ligt deze oma normaal al in bed hoor Natuurlijk kan het best dat ze al om 20.20 komen maar wie blijft er wakker voor de post? Voor de bezorger zelf toch ook niet normaal
Lynn_Nikita
Geplaatst: 08-11-23 19:19
MarjanB schreef:
Jeetje LN is dat door die muur met de storm? Sterkte voor je moeder!
Flubberboot, succes! En t is zo’n gaaf paard Hebben jullie de merrie al verkocht?
Ja, vorige week donderdag is die muur omgekiept, gisteren zag ik de buurman en eens gevraagd hoe het met de bouwvakker ging. Lag blijkbaar volledig eronder op zijn hoofd na
Karin_deB
Geplaatst: 08-11-23 19:32
Kort na mn berichtje gisteren werd ik gebeld. De kies was in 2en gebroken en daardoor duurde het langer.
Gisterenmiddag opgehaald, ze oogde best fit! Heenweg in 15min geladen, terugweg in 20min. Trailerrit erg spannend, ze laat zich tegen de zijkant vallen in bochten omdat ze haar balans niet kan vinden. Desondanks goed vanaf gekomen, al was het schuimend van het zweten Lekker nachtje op stal, ze heeft best aardig gegeten en ook even gelegen. Vandaag mindere dag, die had ik wel verwacht nu alle adrenaline eruit is. Regendeken opgedaan om haar te ondersteunen. De kies.
En gisteren op de kliniek net voor het ophalen
@Flubberboot, wat heb je gedaan? @LN, dat klinkt best heftig voor de bouwvakker! Sneu van de kat
Hier ook genoten van het droge weer vanmorgen. Bosrit gemaakt en 6 zakken blad uit mn bak geharkt. Nu alles weer nat
@karin: dat is nog een flinke lange kies. Hebben ze er nog een prop in gedaan die er nog uit moet? Vaak krijg je ook nog wat pijnstilling mee, anders kun je best een paracetamol geven.
@lyn: jee dat is best heftig, zeker voor een wat ouder iemand. Hopelijk komt ie er weer helemaal bovenop. Sneu van de kat. Struik zou ik zo 1-2-3 niet weten.
Hier ook flink regen, dus ik ga ze zo binnen zetten.