MarjanB schreef:Ok je bent door je eigen man aangereden? Hoe dan!? Maar gelukkig beide keren geen grote schade voor jou!
Staat zelfs op film, zowel onze als de beveiligings camera van de buren hebben het op beeld
Ik was mest opruimen een stukje verderop aangezien mijn paard op een wandelpad gemest had en toen ik terugkwak reed hij net achteruit de oprit af naar wat ik dacht een parkeervak. Ik rij de oprit op en hij rijdt ineens weer vooruit terug de oprit op.
Toen lag ik eronder. je hoort mij ook behoorlijk schelden, eerst HOOOOOO en erna IDIOOT en rij achteruit mijn voet zit klem.
Geluk gehad dat ik niks gebroken had, mijn voet stond plat op de grond en de band reed via mijn tenen tot aan mijn scheenbeen en stond toen stil. Ik heb de profielafdruk op mijn klomp staan en een brandplek op mijn wreef
Dag erna waren wij 12,5 jaar getrouwd, ik vroeg hem al of hij het daar niet mee eens was of zo

filmpje krijg ik niet erop
Wel nog een foto van de tractor . Ik ben iets van hem af gaan stilstaan, net voor de bocht met de alarmlichten aan om het verkeer te waarschuwen. Waar ik stilsta, net voor de kruising begon het pak te schuiven en heb ik op rem getrapt en hij is nog zover doorgereden terwijl de pakken gleden en de kar omging en ook een stuk afsfalt kapot trok.
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 19-07-22 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt