Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kristelhans schreef:Wendy die dat organiseert, zat ook in dit topic geloof ik!
Fabster schreef:Mijn merrie heeft die kledders ook wel eens. En ook hele troebele urine. Inderdaad vaak rond de hengstigheid.
Ben inderdaad blij dat het hier niet gaat regenen. Ze mogen zo nog even op het gras. Ik vind dit zelf echt heerlijk weer, maar die kraters zijn voor de perdjes niet fijn. Sommige stukken zijn nog aardig glad. Mijn oudje ging gisteren bijna in spagaat
ohjajoh6 schreef:Niet geel maar witkalk heeft die van mij wel gepiest, bleek ook niets te zijn, na alles te hebben onderzocht.
Hoewel hetzelfde paard nu ook weer iets aparts heeft: een redelijk grote schijf onder aan de buik, ongeveer in het midden. Voelt te stevig voor vocht , maar mag er ook niet echt aankomen van haar. Zit er nu een dag of 3 dat ik het weet. Iemand daar ervaring mee?
[***] schreef:Fabster schreef:Mijn merrie heeft die kledders ook wel eens. En ook hele troebele urine. Inderdaad vaak rond de hengstigheid.
Ben inderdaad blij dat het hier niet gaat regenen. Ze mogen zo nog even op het gras. Ik vind dit zelf echt heerlijk weer, maar die kraters zijn voor de perdjes niet fijn. Sommige stukken zijn nog aardig glad. Mijn oudje ging gisteren bijna in spagaat
Oh gelukkig, het leek echt een klodder mosterd..... Nou ja, ik zal haar vanavond voor de zekerheid even temperaturen, maar dan ga ik nog even geen dierenarts bellen.
DubbelDun schreef:Het hoeft de baarmoeder niet te zijn, mijn oudje heeft last van de eierstokken. Daar mag je sommige dagen ook niet aan de buik komen.