Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
boemel schreef:kK, voor buiten prima. Ik ben gek op katten, maar 5 katten binnen wil ik niet. Ik merk dat nu ze nog maar met z’n drieën zijn, ze blijer zijn.
Nickeltje schreef:Zijn er hier mensen die met een zadel tas rijden?
Niet te groot. Maar ik zoek iets voor de langere ritten. Waar een flesje water in kan, stuk touw, hoevenkrabber. Dat volume zeg maar.
Lynn_Nikita schreef:Nickeltje schreef:Zijn er hier mensen die met een zadel tas rijden?
Niet te groot. Maar ik zoek iets voor de langere ritten. Waar een flesje water in kan, stuk touw, hoevenkrabber. Dat volume zeg maar.
ja, 1 die aan beide kanten een tasje heeft en achter het zadel vastzit
Vind het niet mega praktisch, als ik weg ga knoop ik een touw om zijn hals, waterfles schud alleen maar op en neer dus ik drink wel wat bij een cafe en de gsm heb ik in een heuptasje.
Nickeltje schreef:En is achter dan handiger dan voor?
Ik heb hier echt nul ervaring mee en er het dus gewoon niet...

Malenka schreef:Misschien ten overvloede. Maar ik zeg het toch maar nu het over zadeltassen gaat: altijd je telefoon op je lijf dragen en niet in een tas aan je paard stoppen. Mocht je er naast liggen en je paard kwijt zijn dan heb je in ieder geval nog een middel om hulp(diensten) in te schakelen. Er zijn nu steeds meer rijbroeken met een zak op je bovenbeen. Dat is goed te doen is mijn ervaring. En anders is een bovenbeentas ook nog een goede optie. Mags heeft hele leuke die ook nog functioneel zijn.
joyce83 schreef:Ik heb voor de paarden hondenpenningen laten maken voor aan hoofdstel. Zelf heb ik ooit een polsbandje waarin je je gegevens kan doen voor het geval je buiten bewustzijn bent (al weet ik niet of zoiets bij mensen opvalt..)
iets met hersenen die niet meer 100% zjin) op dat kaartje ook die gegevens met watervaste pen. 

al zjin familie zjin best breed, dus komt wel.