Het paarden aan huis topic deel 10

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Re: Het paarden aan huis topic deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:27

Goed punt! Ik ga eens rond kijken. Kramer heeft er inderdaad een aantal op hun site staan, maar dat is vast niet de enige.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:27

boemel schreef:
kK, voor buiten prima. Ik ben gek op katten, maar 5 katten binnen wil ik niet. Ik merk dat nu ze nog maar met z’n drieën zijn, ze blijer zijn.

Snap ik hoor, zou hier ook te veel zijn. Wij hebben drie binnen en 1 buiten/half binnen. Zou het moeilijk vinden nee te zeggen maar gelukkig is mijn man daar reeeler in.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:44

Nickeltje schreef:
Zijn er hier mensen die met een zadel tas rijden?
Niet te groot. Maar ik zoek iets voor de langere ritten. Waar een flesje water in kan, stuk touw, hoevenkrabber. Dat volume zeg maar.

ja, 1 die aan beide kanten een tasje heeft en achter het zadel vastzit
Vind het niet mega praktisch, als ik weg ga knoop ik een touw om zijn hals, waterfles schud alleen maar op en neer dus ik drink wel wat bij een cafe en de gsm heb ik in een heuptasje.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:46

Opvangers, ja huis vol mee.
Inmiddels 3 honden waarvan maar 1 bewust is aangeschaft. 2 katten en die kunnen niet met de honden samen dus dat is ook een heel gedoe. ik heb nu uitsterf beleid ingevoerd. Niks meer erbij, alleen minder. Behalve de kippen, ik heb er nu nog 2 van ruim 7 jaar oud, als die overlijden komen een deel bij. Inmiddels een groter kippenhok opgeknapt dus het zou passen

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:51

Lynn_Nikita schreef:
Nickeltje schreef:
Zijn er hier mensen die met een zadel tas rijden?
Niet te groot. Maar ik zoek iets voor de langere ritten. Waar een flesje water in kan, stuk touw, hoevenkrabber. Dat volume zeg maar.

ja, 1 die aan beide kanten een tasje heeft en achter het zadel vastzit
Vind het niet mega praktisch, als ik weg ga knoop ik een touw om zijn hals, waterfles schud alleen maar op en neer dus ik drink wel wat bij een cafe en de gsm heb ik in een heuptasje.

Ah, dat is de eerste negatieve ervaring, maar zeker zo belangrijk!!
Dankjewel.

Ik zit met een schuin oog te kijken naar een handzaam model aan de voorkant tegen het zadel. Heb ook het idee dat dat je daar al rijdend ook net makkelijker in kan dan eentje aan de achterkant...

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:56

Nickeltje schreef:
En is achter dan handiger dan voor?
Ik heb hier echt nul ervaring mee en er het dus gewoon niet...

Goeie vraag, weet ik eigenlijk niet. Wij moeten vaak toch flink klimmen en dalen en heb daardoor een borsttuig omhangen en mij lijkt dat niet fijn als daar een zadeltas tegenaan schuurt. Ik vind het zelf geen probleem om het flesje water eruit te halen. Het zijn er 2, van die soort sportflesjes , aan beide kanten kun je er eentje kwijt. Voordeel van achterop is wel dat het niet klappert en misschien het gewicht beter verdeeld? Ik weet niet of je in de buurt woont, anders mag je hem wel een tijdje lenen en uitproberen.

Lastig met de kat Boemel. Wij hebben dat 1x meegemaakt met een door ons gefokte pup. Wij hebben toen een nieuw huis voor hem gezocht en heengebracht. Misschien dat dat een optie is?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:58

Wij wonen in Dalfsen.

Boemel heb je een link naar die MP advertentie waar ze dan op staan?
Misschien kan ik die wel slijten aan mijn zusje, heeft net een huis gekocht en zit enorm op de wip of ze er wel of niet katten wil houden...