Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Ik had nog foto`s gemaakt van zijn nekje, de schirfels onder zijn manen, hij blijft zich ook schuren. Zijn vacht is ook al mega dik en er is amper zomervacht vanaf gekomen. Hij verhaart zo slecht. Ik wil deze week eens bloed afnemen en laten onderzoeken, ben wel benieuwd hoe zijn insuline/glucose is
[ [url=m/r00HXr.jpg]Afbeelding[/url] ]
en zijn nieuwe look
[ [url=m/2cGHPL.jpg]Afbeelding[/url] ]
kvulden schreef:Lynn_Nikita schreef:Ik had nog foto`s gemaakt van zijn nekje, de schirfels onder zijn manen, hij blijft zich ook schuren. Zijn vacht is ook al mega dik en er is amper zomervacht vanaf gekomen. Hij verhaart zo slecht. Ik wil deze week eens bloed afnemen en laten onderzoeken, ben wel benieuwd hoe zijn insuline/glucose is
[ [url=m/r00HXr.jpg]Afbeelding[/url] ]
en zijn nieuwe look
[ [url=m/2cGHPL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ppid misschien?
Lynn_Nikita schreef:overheen gelezen, vergeet ook vaak te reageren, sorry mensen, lees vaak van gsm en neem dan voor om "later" te reageren en vergeet t weer
Azmay schreef:Zo ze is weg, Diva zal het nog wel een paar uurtjes goed moeilijk hebben. Ze eet wel hooi dus dat is een goed teken.
Ga het pruttelpotje missen, die lekkere murmers als ik ze kwam voeren of op de wei zetten![]()
[ [url=m/L8Zhps.jpg]Afbeelding[/url] ]