Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lynn_Nikita schreef:Wat betalen jullie nu aan hooi of voordroog?
Ik betaalde 40- aan pak voordroog ( Vierkant) maar die zijn helaas vrij nat dus die wil ik pas gaan voeren als het echt koud is ivm broei
ik heb nu kleine pakjes hooi, maar daar ga ik geen jaar mee uitkomen ( 2 pakjes per dag nu) en de grote pakken die ik vind vragen ze 75- euro voor. Voorheen betaalde ik rond de 40- aan een groot pak hooi. In verhouding ben ik nu goedkoper uit aan de kleine pakjes dan de grote maar is nog steeds erg veel geld. Wat betalen jullie aan een groot pak hooi?
Flew schreef:Ik heb laatst een andere boer benaderd voor de levering van hooi. Die belde een kwartier voor de afgesproken tijd dat ie al bij mijn wei stond. Ik wist niet wat ik hoorde.
Zapje schreef:Hoelang doen jullie ongeveer met 2 d pony's en een midibaal? En zo'n grote ronde? Ik wil een paar grote voor als het echt koud is denk ik. Bang dat die midibaaltjes zo op zijn en ik niet genoeg heb en in verhouding zijn die grote erg voordelig.
AbbyBlues schreef:Mooi jongens.
Had gehoopt zelf nog een mooie rit te maken met Stef. Hij wordt vandaag opgehaald. Maar ik lig met 40 graden koorts in bed.