-Namiro- schreef:Ik heb een half hectare laten spuiten Lynn_Nikita en ik heb nog geen rekening gekregen! Dus geen idee!
Zou je mij willen inlichten als je es factuur hebt. Ben echt benieuwd
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lynn_Nikita schreef:Azmay schreef:Ik bedacht me net ineens dat ik alleen maar acederm heb liggen aan wondverzorging. Ik wil er toch wel iets bij pakken maar heb geen idee wat. Wat vinden jullie essentieel?
Thermometer.gaasjes.ik heb nog rol gamgee Soort watten met gaas erover
Lynn_Nikita schreef:Als bij een snee een arts moet komen ook niet al ontsmetten. Thermometer is vaak wel handig. Ik ben flesjes schoon water omdat ik dat niet op stal heb. Alleen grondwater.Ow ja handdoeken hen ik ook.
mijn paard had 2 jaar geleden een slagader door d. Echt bloedbad.dan is verband om flink af te knellen best handig
Tinky12 schreef:Colosam
sputolysin
wondgaas
MSM créme
betadine
thermometer
stetoscoop
uierzalf
zelfklevenverband
coldpack
Verder zit er een praktijk kleine huisdieren verderop voor als ik iets van honingzalf nodig heb.
Palousa...alleen grazen krijg je de JKK ook niet mee weg.Goed bemesten en evt spuiten is echt de oplossing om de KK-soorten weg te krijgen.
Hier gister lekker weer een jaarvoorraad hooi/stro gebracht...hooi is fantastisch...ik rook het al op afstand en de jongens hebben al een voorproefje gehad.Er werd niet mee geknoeid![]()
![]()
De balen hadden een ander formaat...dus steekt het wat te ver uit de kapschuur...gister dus snel extra zeilen aangebracht.Gelukkig alles voor het noodweer net op tijd klaar.
Moet even kijken hoeveel de balen wegen,dat gaat nog wel even duren maar ik denk dat ze rond de 300 kg zijn.Thuis gebracht en op zijn plek gezet...stro E40,- p/b en hooi E35,-
[***] schreef:Hebben jullie deze al gezien? We zijn beroemd![]()
http://wordpress.geenpaardhaar.nl/wordp ... n-weiland/
[***] schreef:Hebben jullie deze al gezien? We zijn beroemd![]()
http://wordpress.geenpaardhaar.nl/wordp ... n-weiland/