Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar via Pb vertel ik alles hoor 
Nog meer van jullie dan dan gaan? Vind wel leuk om wat echte gezien te zien!

Als het regent dan hebben ze het zwaarder, dan liggen ze echt niet. 

) Caily schreef:9 april is endurance in Ruinen, dat is waar ik jarenlang met de moeder van Kyra heb gereden, en voordat Kyra echt van mij was ook met Kyra. Dus heb besloten dat het erg mooi is om daar ons debuut te rijdenNog meer van jullie dan dan gaan? Vind wel leuk om wat echte gezien te zien!
Tcm62 schreef:Ha thanks! Rot het niet snel weg door het natte steeds?

. Het weiland is met grote gaten opgevroren en hoewel de stalhouder een poging heeft gedaan de ingang los te trekken gisteravond zie ik weinig verschil.
en tot we straks de paarden bij ons huisje hebben, dan kan ik er zelf voor zorgen dat ie lekker naar buiten kan blijven gaan.
. Mijn vriend zei dat ie voor dat bedrag wel zelf met zijn kruiwagentje aan de slag ging.... 

Hilary schreef:Caily schreef:9 april is endurance in Ruinen, dat is waar ik jarenlang met de moeder van Kyra heb gereden, en voordat Kyra echt van mij was ook met Kyra. Dus heb besloten dat het erg mooi is om daar ons debuut te rijdenNog meer van jullie dan dan gaan? Vind wel leuk om wat echte gezien te zien!
Nou, klinkt wel aantrekkelijk, eigenlijk. Maar Ruinen is vrij ver voor ons, dus ik zou dan niet op dezelfde dag heen-en-weer willen rijden. En even kijken of we tegen die tijd 24 km zonder problemen kunnen rijden.
), een nieuwe competitie in de endurance speciaal voor koudbloedrassen. Ik kan niet wachten tot ik weer kan gaan trainen, eerst had mijn pony een lichte blessure en nu kan ik eindelijk weer aan de slag, gaat het vriezen :-(
wat fijn.
strookbegrazing werkt ook niet want ze gaat gewoon over/onder het draad. Voelt de stroom niet door de deken denk ik.
hoe was het ookalweer?