Lekker 10 uur per dag naar buiten, met verschillende slowfeeder hooiplaatsen.
En dan dan naar binnen en dan nog 6 x kunnen voeren! Ideaal!!
Ik wist het wel!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:Ziet er mooi uit, geen ervaring, maar of die de 24 uur haalt?
Mag ik vragen waar je deze kan kopen?
storrum schreef:Bestaat er ook een hooinet om over de grote rechthoekige balen te trekken?
Maartje1990 schreef:Ze hadden ze toen nog voor vierkabte balen. Maar ik heb toen gewoon gemaikd vanwege de afmetingen ook. Ik heb toen gewoon 1 mega groot net besteld. Dit was voordeliger dan eentje die in een vierkant was gestikt. Wij hebben gewoon de hoeken opgerold en met tieraps vastgezet en dan heb je ook een vierkant
jacqp schreef:Wat ik zoek is een easyfill (super kwaliteit en zeer handig te vullen) maar ik zou de mazen graag wat kleiner hebben.
Is iemand dit al eens tegengekomen?
De hooinetten heb ik hoog aan palen hangen zodat ze er niet in vast komen te zitten.
storrum schreef:Maartje1990 schreef:Ze hadden ze toen nog voor vierkabte balen. Maar ik heb toen gewoon gemaikd vanwege de afmetingen ook. Ik heb toen gewoon 1 mega groot net besteld. Dit was voordeliger dan eentje die in een vierkant was gestikt. Wij hebben gewoon de hoeken opgerold en met tieraps vastgezet en dan heb je ook een vierkant
Ah ok, weet je nog het formaat van het net dat jullie hebben?
BBolluijt schreef:jacqp schreef:Wat ik zoek is een easyfill (super kwaliteit en zeer handig te vullen) maar ik zou de mazen graag wat kleiner hebben.
Is iemand dit al eens tegengekomen?
De hooinetten heb ik hoog aan palen hangen zodat ze er niet in vast komen te zitten.
De originele Easy-fill hooinetten worden helaas maar in 1 maaswijdte gemaakt.