Hier staan ze ook op de wei, ze staan er rustig bij. Ik heb 1 boom die twijfelachtig scheef staat Ik hoop niet dat die omklettert, met geluk valt hij op de oprit, met pech valt hij op het paddock hek
Dochter heeft om 1700 eerste rijles met de pony. 15 min met de trailer, Wond neemt af volgens internet maar ik heb toch een berichtje gestuurd dat ze een lespaard apart houden voor het geval het zo blijft waaien
Ik dacht dat het hier wel meeviel maar blijkbaar is vanmorgen een complete muur van de nieuwe aanbouw an de buren omgevallen incl iemand eronder. Rijles aar met een lespony ik ga geen risico nemen. Buiten het rijden zal de bak ook wel gehorig zijn en voor een eerste keer wil ik niet zoveel indrukken voor de ppony
Met de ambu mee maar wat nu precies zijn verwondigen zijn weet ik niet Op de camera is het ook net niet te zien, wel de hulpdiensten maar het gebouw net niet
Zijn dat de nieuwe buren die die bomen zo hebben omgezaagd ??
Lynn_Nikita
Geplaatst: 02-11-23 16:55
Hoor wel de sirenes en hoop geschreeuw van te voren op de camera maar de paarden kijken nog niet op of om. Ben terug aan het luisteren nu namelijk, binnen 7 min de 1e brandweer daar, vrij snel voor zo`n afgelegen gehucht als waar ik woon
Slim om idd lespaard te pakken. Hopen dat hij volgende week mee kan. Hier was het weer zwaar voor Guus, dingen lagen anders of was omgewaaid. Arm paard... maar ze kijkt, blaast, gaat erheen kijkt nog een keer en dan oke vrouwtje loopt er ook en die leeft nog. Vooruit dan maar.
Ben benieuwd of de manegepaarden vanavond rustig blijven. Hoop dat de eind zo wat gaat liggen.
Hier is de wind af en toe best heftig, maar gelukkig weinig regen.
Paarden mochten even los in de bak. Tess met Mirtje En Diekke alleen.
Was maar heel even, want we waaiden bijna weg, maar ze vonden het leuk.
Helaas had mijn vriend niet gefilmd wat ie wilde filmen. Tess stond er een klein stukje wazig op. Wel mooi om te zien dat ze weer ruim kan lopen. Begin van de zomer kon ze alleen maar krabbelen.
Ik hoor het nog aardig gaan iig. Net had ik een deur niet goed dicht gedaan en die klapte flink hard dicht.
Zo'n leuke reactie gehad van een koper. Hij vroeg via MP nog of alles handgemaakt was en toen ik dat beaamde schreef hij 'Ik voel me bijna vereerd dat ik een echte handgemaakte tafel en lamp heb, we vinden het echt heel mooi! Nogmaals dank!'
Ik heb ze net toch maar op stal gezet, het lijkt wel ook veel kouder te worden en de wind neemt ook niet echt in kracht af.
Dais_
Geplaatst: 02-11-23 20:26
Hier is een deel vh het dak van het woonhuis kapot gewaaid, dus nu hopen op niet teveel regen want precies de nok van het dak ligt open.
Verder staat er hier extreem veel wind vergeleken met de rest van de polder. Was bijna thuis van mijn werk, 15 km door de polder gereden. En de laatste paar meter waaide ik bijna van de dijk met auto en al. De wind draait ook, waar je ook loopt op het erf, je hebt tegenwind.