@ Caily en Penotti, ojee, een horror eend
@ Robijntje, succes met je wandelingen! Hier eigenlijk geen regen maar wel veel wind, geen paraplu weer iig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_Penotti schreef:Nu ik weet wat het is was ik net de wiki aan het lezen.
Maar hij klinkt inderdaad niet als erg vriendelijk.
. Terwijl er dus eenden, kippen en nog vanalles in/door de diezelfde wei loopt zonder problemen. Waarschijnlijk heeft ze weleens een aanvaring gehad met een Nijlgans dan. Het is een echte merrie, dus: zij wint.

Zwaait ook weer even.
. Ondertussen is er een plank op maat gemaakt en gaan ze, als het goed is, morgen bouwen.
). Nu nog de boel afrasteren, de stroomklok ophalen en hopen dat de schuur en stallen snel klaar zijn zodat de pony's naar huis kunnen komen.

Bakzand ligt nu denk ik ongeveer 3 weken.
Mer1980 schreef:Kojack mooie grootte voor een stal ben benieuwd hoe het eruit ziet als het af is!
Karin: bootcamp brrr maar snap je gevoel, wij mogen eindelijk weer werken, dus heb zaterdag 11 uur achter elkaar staan knallen en ik voel mij dus net zo
. Hij is groot genoeg voor 2 3x3 boxen en dan heb ik nog een stukje over waar ik evt voor nu een spuitplaats kan maken. Als ik straks een paard voor mezelf heb gevonden dan maken we daar een stalletje voor Louis, onze shet.