Fabster schreef:dynamiek schreef:Fabster al wat gehoord van je baantje?
Ik hoef geen baantje, hoor. Ik denk dat je [***] bedoeld. Maar onze voornamen zullen wel op elkaar lijken, vermoed ik![]()
Bedoel ook [***] haal jullie namen ook door elkaar.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelDun schreef:Ik zag dat de fructaanindex nu l op 21 = hoog) stond, dus ik ben benieuwd waar hij eindigt vandaag..
dynamiek schreef:Ik kon gistermidsag nog een beetje longeren mijn bodem was zacht smiddags daarna gelijk weer vlak geharkt. Hoop dat ie vanmiddag weer ontdooit is zodat ik wat kan doen met het paard. Ik moet me echt behelpen zo het liefst had ik gewoon nu op de jachtstal willen staan met de binnenbak. Maar kan ik niet betalen dus geen optie.
zo maar eens kijken wat ik ga doen verveel me stierlijk, had van de week ook veel open sollicitaties eruit gegooid.. maar zo niet motiverend als je niks hoort en telkens afgewezen wordt..
DubbelDun schreef:Dat is een flinke oppervlakte .
Van grastapijt kun je best de soort hebben met gaatjes in de onderkant en deze omgekeerd neerleggen. Maar ik vrees dat dit (veldkwaliteit) kunstgras juist de duurdere soort is.
Het soort wat wel op balkonnetjes gebruikt wordt is bedoeld om in de winter binnen te halen en niet geschikt.
Beweging is idd goed, maar wel op vlakke ondergrond en hb-gevoelige paarden lopen vaak ook niet graag op de weg, maar liever in de graskanten.