De paarden hebben vandaag lekker in het zonnetje inde paddock staan dutten en liggen slapen. Mijn man heeft zelfs een selfie getrokken met de Shetlander toen die lag te slapen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelDun schreef:@[***]: in dat verhaal van je ruin kan ik me helemaal vinden. De meeste smeden komen idd niet verder als ijzers en anders inslapen en hebben nooit echt meegekregen hoe de hoef écht werkt. En wat nog erger is ; ze staan ook niet open voor een andere visie. Dan nemen ze je niet serieus en wordt je als dierenmishandelaar bestempeld. Maar vinden het heel normaal dat ze een drachtig paard met een vijl hard op de buik mogen slaan als die eens niet mee werkt (uit pure angst) en vinden ze het gek als ze dan van het erf gestuurd worden.
[***] schreef:Gewoon leuk: krijg net een appje van mijn man, er zijn zwaluwen in de schuur gesignaleerd. Toen we het gingen kopen hebben we de nesten wel gezien, maar nu zijn ze er! Hebben wel al uit voorzorg overal plankjes onder gemaakt omdat we ons hooi in de schuur opslaan.
En de katten kunnen er erg makkelijk bij als het hooi hoog opgestapeld ligt.