Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjo89 schreef:Dani_ schreef:[ [url=m/cumMpp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn paard is het niet eens met slowfeeden.![]()
Wij hebben drie netten van Epplejeck, allemaal vol met gaten. Ik rijg het dicht met strowtouwtjes en op zich werkt dat wel. Maar zijn de netten die worden verkocht als 'extra strong' echt zoveel sterker? Want dan vind ik dat misschien nog wel de moeite waard om te proberen.
Ik heb van heunetze.de de extra sterk versie.
En deze zijn echt VEEL sterker dan andere netten, kortom voor mij nooit meer wat anders.
Mijn fjord sloopte in 3 weken tijd alle 3 de netten waar mijn pony's al een jaar uit aten![]()
Wellicht was hij lichtelijk wat gefrustreerd, hij eet nu wel rustiger.
Dani_ schreef:Marjo89 schreef:
[ [url=m/cumMpp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn paard is het niet eens met slowfeeden.![]()
Wij hebben drie netten van Epplejeck, allemaal vol met gaten. Ik rijg het dicht met strowtouwtjes en op zich werkt dat wel. Maar zijn de netten die worden verkocht als 'extra strong' echt zoveel sterker? Want dan vind ik dat misschien nog wel de moeite waard om te proberen.
Ik heb van heunetze.de de extra sterk versie.
En deze zijn echt VEEL sterker dan andere netten, kortom voor mij nooit meer wat anders.
Mijn fjord sloopte in 3 weken tijd alle 3 de netten waar mijn pony's al een jaar uit aten![]()
Wellicht was hij lichtelijk wat gefrustreerd, hij eet nu wel rustiger.
Gypsy schreef:Zoiets ja Duhelo. Als je uitrekent hoelang ze over 1 kilo doen kun je bij paarden die snel dik worden zorgen dat ze niet heel veel meer kunnen eten dan ze nodig hebben.
Ik ben al een poosje met mijn vriend aan het puzzelen voor zoiets. ik weg nu elke ochtend en avond 10 kilo kuil af wat mijn 2 dames moeten delen (2 voerplekken) en voor de rest is er onbeperkt stro. Maar ik ben het beu dat ze van het stro zo'n bende maken en dat ik s'avonds speciaal voor te voeren nog langs moet. Kost onnodig veel tijd zo met vegen opruimen harken en wegen en reistijd elke dag.
Ik heb het er graag voor over maar heb ook nog zoveel andere dingen te doen. Bovendien moeten de mijne idd een sober dieet, anders komt het niet goed.
Eten wanneer je wil is idd fijn, maar dat is hier ontaard in hooi/stro eten omdat het chill is en tijdens het kauwen de helft uit je bakkes laten vallen en dan niet meer opeten want pff het heeft op de grond gelegen en dan vinden we het niet meer lekker, bovendien zit er nog genoeg in de bak...