Benauwdheid is echt heel naar, ik hoop dat het snel iets beter gaat!Wij hebben alles op grove houtkrullen staan en voeren dan een beetje stro bij. Ze krijgen verder vijf keer per dag voordroog (maar ik heb het ook altijd over zaagsel en hooi
). Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Benauwdheid is echt heel naar, ik hoop dat het snel iets beter gaat!
).
Deels van eigen land en deels ingekocht.
Voor mijzelf is het nattere spul wat beter i.v.m. allergie, maar het is zulk mooi voer dat ik het gesnotter maar voor lief neem. Ik moet alles inkopen overigens, maar heb een fijne hooiboer die consequent goede kwaliteit levert.
), heel soms zit er wel eens een mindere baal tussen, maar goed dat kan altijd gebeuren. Meestal wordt er het hele jaar van een snee gevoerd. 
en ik vind het altijd zo'n gok hoe het er uit ziet als het plastic open gaat. De laatste keer dat ik een klein bolletje had heb ik toch weer flink wat weggegooid.
(en de weekendvisite)
DubbelFun schreef:Als ze er tegen kunnen prima... dan zou ik ook wel overstappen. Maar een paard aan de dunne is ook niet allesen ik vind het altijd zo'n gok hoe het er uit ziet als het plastic open gaat. De laatste keer dat ik een klein bolletje had heb ik toch weer flink wat weggegooid.

op drie stallen gestaan waar ze niet geloofden dat hij er koliek van kreeg, en ik maar lijnzaad zemelen en olie erin gieten als ik het beest weer op zag zwellen. “Ja, we geven hem nu al een week of twee een flinke pluk voordroog erbij, en het gaat gewoon goed, kijk maar”