Robijntjah met 3 paarden? Lekker aan de wandel met de paraplu . Heb je meteen 2 trainingen in een.
Ik krijg komende week nieuwe hoefschoenen dan kan ik ook weer lekker aan de wandel Ben ik ook minder afhankelijk van de nieuwe 'zware' bak. Kan dat zand lekker zakken haha.
Zo het regent hier u ook stevig. Over een uurtje alweer voorbij. Maar dit is wel fijn. Kijk ik buiten. Staan die kwibussen heel zielig te kijken. Want ze worden nat. En waar staan ze, buiten de deur van de schuilstal, 2 passen naar voren en ze zijn droog
Hier niet. De schuilstal wordt sowieso heel intensief gebruikt. Met de warme dagen zag ik ze in de middag steeds lekker met z´n tweetjes in de schuilstal slapen en ook met regen staan ze er veel in.
Met insecten staan ze er wel in. De rest van het jaar staat dat ding er voor jan...
DaisyDarling
Geplaatst: 05-06-20 13:28
Mijn oude merrie doe ik ook geen plezier met regen, ondanks regenjasje aan. Gelijk hoofd naar beneden en verongelijkt kijken. Zodra ik der op stal zet (heb geen inloop) is ze weer vrolijk en gaat ze met der hoofdje naar buiten naar de regen staan kijken.
De shetlanders hier zijn helemaal vrolijk door de regen, rennen en uitglijden op het natte gras
Goed bezig. Hier regent het nu ook lekker door. Fijn! Beetje jammer dat ik eigenlijk na werk nog even buiten bezig wilde en dat dus waarschijnlijk in de regen moet doen, maar vooruit.
Hier regent het ook lekker, mooi rustig regentje voor het gras. Hier ook van de week twee weides gemaaid, de ander staan ze nu kaal te eten. Het gras staat hier echt behoorlijk hoog, maar we hebben wel gesproeid en ze staan er hier maximaal drie uurtjes op. Normaal houden die van mij niet van regen, staan altijd in de schuilstal, maar de afgelopen dagen vonden ze het helemaal niet erg.
Wij hebben twee 'huiseenden' (die lopen altijd ergens rondom het huis te scharrelen) en die zwemmen ook regelmatig in de wei als daar plassen staan (door beregenen of gewone regen). Toen het een tijd geleden zo nat was, was een stukje tuin waar fruitbomen staan ook heeeeel nat, best raar om de eendjes tussen de perenbomen te zien zwemmen
Vanonder mn meeleessteen wil ik je toch even waarschuwen. Deze dieren zijn hondsbrutaal en nemen graag hun hele familie mee. Ook tegen andere dieren zijn het rotzakken. (Jonge) zwanen aanvallen, meerkoeten verdrinken, en achter mij en mn paard aan vliegen toen we over de dijk reden (vermoedelijk jongen tussen het riet). Als je ze kan verjagen, doen