Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boemel schreef:Symke, dat met die kittens herken ik wel.
Toen we net kittens hadden, stonden kittens geadverteerd voor honderden euro's en die waren binnen no time gereserveerd.
Ik kon toen nog niet adverteren, want ze hadden oogontsteking. En daarna was ik eigenlijk te laat, want heel Marktplaats stond vol.
4 kittens hebben gelukkig een heel goed adres gevonden. Allemaal prinsen en prinsesjes geworden, ha ha.
1 hebben we er gehouden.
Maar, ik heb echt wel even stress gehad dat hier heel veel katten zouden blijven.
Ik heb even 9 katten in huis gehad. Ik maakte echt iedere dag 3 kattenbakken schoon, maar het rook echt vies in huis.
Symke schreef:boemel schreef:Symke, dat met die kittens herken ik wel.
Toen we net kittens hadden, stonden kittens geadverteerd voor honderden euro's en die waren binnen no time gereserveerd.
Ik kon toen nog niet adverteren, want ze hadden oogontsteking. En daarna was ik eigenlijk te laat, want heel Marktplaats stond vol.
4 kittens hebben gelukkig een heel goed adres gevonden. Allemaal prinsen en prinsesjes geworden, ha ha.
1 hebben we er gehouden.
Maar, ik heb echt wel even stress gehad dat hier heel veel katten zouden blijven.
Ik heb even 9 katten in huis gehad. Ik maakte echt iedere dag 3 kattenbakken schoon, maar het rook echt vies in huis.
Fijn te horen dat jij hetzelfde had en dat je en de kittens en de stank kwijt bent!
Als ik er een zie gaan loop ik er al heen naar toch stinkt het.
Manlief heeft ze nu op Facebook, hopelijk lukt dat.
Weet alleen niet zeker of het poesjes of katertjes zijn en dat willen mensen wel graag weten.