Ik ben sinds kort weer manege-miepje, dus ik hoef me er niet aan te wagen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jssica schreef:Ik lig helemaal in een scheur hier.![]()
Ik ben sinds kort weer manege-miepje, dus ik hoef me er niet aan te wagen.
Fennaa schreef:alleen kom je er iets makkelijker bij
Verafjord schreef:ligt eraan, ik weet niet of jij ook de uiers schoon maakt, maar daar kom ik niet altijd even makkelijk bij hoor. Trouwens je kan die troep tussen de uiers vergelijken met wat er uit de koker komt, allebei een even penetrante lucht
Verafjord schreef:Fennaa schreef:alleen kom je er iets makkelijker bij
ligt eraan, ik weet niet of jij ook de uiers schoon maakt, maar daar kom ik niet altijd even makkelijk bij hoor. Trouwens je kan die troep tussen de uiers vergelijken met wat er uit de koker komt, allebei een even penetrante lucht
Verafjord schreef:Fennaa schreef:alleen kom je er iets makkelijker bij
ligt eraan, ik weet niet of jij ook de uiers schoon maakt, maar daar kom ik niet altijd even makkelijk bij hoor. Trouwens je kan die troep tussen de uiers vergelijken met wat er uit de koker komt, allebei een even penetrante lucht
Fennaa schreef:tja en wat moet dat moet
Fennaa schreef:er is nog hoop
philipoom schreef:Fennaa schreef:er is nog hoop
Je bent nooit te oud om te leren
) TornadoLover schreef:wel eigentlijk zijn die velletjes heel normaal, dat is smegma, jij bent ook niet te ruiken hoor als jij je geslachtsdeel een maand nie wast( bij de een wat sneller dan de ander)
TornadoLover schreef:wel eigentlijk zijn die velletjes heel normaal, dat is smegma, jij bent ook niet te ruiken hoor als jij je geslachtsdeel een maand nie wast( bij de een wat sneller dan de ander)
philipoom schreef:TornadoLover schreef:wel eigentlijk zijn die velletjes heel normaal, dat is smegma, jij bent ook niet te ruiken hoor als jij je geslachtsdeel een maand nie wast( bij de een wat sneller dan de ander)
Nou soms al na een dag
Noetanchamon schreef:Kunnen we on-topic blijven en bij de paarden piep blijven, vindt ik heftig genoeg
philipoom schreef:Noetanchamon schreef:Kunnen we on-topic blijven en bij de paarden piep blijven, vindt ik heftig genoeg
sorry niet zo aangebrand he? Jou paardenpiep krijgen we heus wel schoon
Fennaa schreef:zorg eerst maar eens dat hij afvalt anders kun je er niet eens bij
TornadoLover schreef:zeg gerust paarden penis, zo erg is dat woord toch ook weer niet?
enfin, je moet hem wassen met lauw warm water eventueel met een speciale schampoo