Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De prijzen zijn wel gestegen de laatste tijd... er is ook halfpension en dat is 145 per maand, en moet je meer zelf doen. Voeren, mesten, binnen/buiten zetten. 
noba schreef:hmm, wat doen wij toch fout hier in het westen? Kan mijn ogen werkelijk niet geloven: de prijzen die in dit topic genoemd worden zijn voor mij een utopie!! Ik betaal voor 1 stal van 3 x 3 350 euro (binnenbak 18x38 en 20 x 60 buitenbak!) Hier zit de stapmolen, solarium en warm water niet eens bij in. Ook op de wei en eraf halen niet. Het is wel een goede stal en superaardige mensen maar het begint wel erg duur te worden allemaal.
karlijn1985 schreef:365euries
Word gemest, 3x per dag brok, 2x hooi, binnenbak, 2 buitenbakken, longeerbak, overdekt binnenbakje (longeren, losgooien) en per week 2 groepslessen gratis. Stapmolen en solarium moet je betalen.

En ze worden binnen en buiten gezet! mariekie schreef:150 euro per maand.
Stal van 3*3
Stal wordt uitgemest.
Er wordt drie keer gevoerd en tussendoortjes.
Word buiten gezet in de paddock en op de wei gezet.
De wei is niet bij stal en in de zomer als ze dag en nacht op de wei staat betaal ik alleen weidegeld a 75 euro.
Daar wordt trouwens ook alles gedaan.
All in abiose, hooi, biks en musli.
sandr0 schreef:dat is inderdaad mazzel hebben
Marrit89 schreef:Euhm ik betaal voor het huren van ons weiland per jaar € 150,-.
Hierop hebben wij een stal gezet, een paddock gemaakt en omheining etc geplaatst. Wij maken ons eigen hooi, dus dit kost ook niets. Dus het is per jaar € 150,- aan "stallingskosten"